Çarşamba, Kasım 26, 2014

Favoriler || Sonbahar

Merhaba!

Sonbahar en sevdiğim mevsim olabilir, sonrasında kışın geliyor hatta gelmiş olmasıda benim gibi yaz sıcağını sevemeyenler için ne büyük şans! :)


Yazdan kalma bir favorimden başlayayım. Elidor onarıcı ve yeniden yapılandırıcı bakım spreyi.  Eski favorim olan Gliss ultimate repair saç bakım spreyini değilde bu sefer Elidor'u denemek istedim ve doğru bir seçim yapmışım. Gliss de evet iyiydi ve favorimdi ancak fiyat ve ürün miktarı olarak Elidor daha cazipti. Bitince tekrar alırım.

Nivea Duşta Vücut Kremi ile deneme boyu kullanarak tanışmıştım, denediğim ballı olanıydı, büyük boyunu almak için gittiğimde kakaolu olanını buldum, severek kullanıyorum. Sürdükten sonra durulanma süresini biraz uzun tutuyorum aksi halde yapışkanlık hissi verebiliyor. İyi durulandığı sürece sevilmeyecek bir ürün değil diye düşünüyorum.

Real Techniques Expert Yüz Fırçasını kontur yapmak için kullanıyorum, allık sürmek için de ideal, fondöten sürmek içinde. İndirimde yakalarsam bu fırçadan 1-2 tane daha alabilirim.

Makyaj ürünlerindeki favorilerime geçmeden son bakım ürünü Victoria's Secret Pure Day Dream duş jeli. Ben aslında pek duş jeli sever biri değilimdir. Sabun severim. Ancak bu güzel ambalajlı şeylere de kanmıyor değilim :P Bunu ise sevdim, kokusu meyvemsi, çiçeksi, hafif birşey. Ben Cevahir AVM mağazasından almıştım.

China Glaze Merry Berry ojeyi geçen kıştan beri severek kullanıyorum. Fotoğrafta durduğundan daha koyu bir bordo. Stoklarda pek bulunmuyor ancak tam şu aralar sürülesi!

Maybelline Affinitone Kapatıcı tek başına göz altlarımdaki morluklara çare olmasada, corrector uyguladıktan sonra göz altlarıma, burun kenarları, çenede çıkan sivilceler vs. için favorim oldu. Clinique Air Brush kapatıcıya dupe sayılabilecek bir drugstore ürünü diyebilirim. Benim kullandığım 2 numara natural rengi.

Bioderma Atoderm dudak koruyucu balm, biraz beyazlık bırakıyor dudakta ancak benım dudaklarım kasım ayında çatlak bile değil, yarık denilebilecek kadar kötü olduğu için derdime derman olan nadir ürünlerden biri oldu. Sürdükten sonra en az 5-6 saat rahat ettiğimi söyleyebilirim.

Son olarak Urban Decay 24/7 Glide-On Perversion rengi göz kalemi, yani siyah rengi. Türkiye'de bulunmuyor, yurtdışından aldım sürümü çok rahat, enn kolay sürdüğüm göz kalemi bu oldu. Dokunduğu yeri simsiyah yapıyor. Yazısı gelecek. 

Bahsettiğim ürünler çok ilginç, yenilik içeren şeyler olmadı çünkü son zamanlarda böyleyim, bloguma uzun aralar vermemin sebebide bu sanırım. Kozmetik dışı olan ilgi alanlarım daha çok ön planda. Her makyaj blogu yazarına böyle oluyordur arada diye düşünüyor, geçici olmasını umuyorum!

3 yorum:

  1. Cok guzel bir yazi olmus, cok begendim :)
    maybelline affinitone kapaticiyi ben de kullanıyorum guzel bir kapatici bence de.
    Ben de yeni blog actim bir bakarsaniz sevinirim makyajdeyipgecme.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar bloğunuzu blog keşif etkinliğinde keşfettim ve izlemeye aldım bana da beklerim :) http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. merhaba bloğunuzu yeni keşfettim, takipdeyim bende sizi beklerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;