Cumartesi, Haziran 28, 2014

Yeniler | Sephora | Too Faced | Bath & Body Works | İndirim

Yeniden Merhaba...

Yoğunluk, koşturmaca derken bir ara kendimi indirim döneminin ortasında buldum. (:

En çok sevdiğim mağazalar peş peşe indirime girince alışveriş orucumu bozdum azıcık :P

 Bath&Body Works


Üçüde indirimli olan bölümlerden. Mavi olan Aromatherapy mum şuanda odamda buram buram kokuyor :) Lavanta & Vanilya kokulu. Altındaki küçük olan ise Karabiber & Bergamot aromalı. Büyük olan mumlarda hiç sorun yaşamadım bugüne kadar, hepside buram buram kokuyorlar ancak küçük boy mumların hiç kokmadığını duymuştum ve evet benim aldığımda kokmuyor, biraz hikaye çıktı :)

Duş jeli ise Japanese Cherry Blossom ve duşta harika kokuyor. Hatta duştan çıktıktan sonrada teninizde kokuyor. 

Bunların haricinde B&BW'den favorim olan Triple Moisture kremlerinden alacaktım ancak beğendiğim bir koku bulamadım. Belki tekrardan diğer mağazasından bakabilirim.

Ve Sephora


Too Faced ile tanışmam ve vedalaşmam bir oldu. Artık ülkemizde satılmayacağının bilgisini aldım. Too Faced'de herşey %50 indirimdeydi.

Ben Amazing Face Powder'ı ve Perfect Eyes isimli göz kalemini aldım. %50 yi görüp suyunu çıkarmadım :P

Rimellerim azalmıştı ve Sephora'nın kendi markasına ait olan ürünlerinde çok indirim olduğundan tombul şişeli dolgunluk veren maskarasını aldım. Birçok bloggerdan methini duyduğum çift fazlı Sephora göz makyajı temizleyiciside indirimde değildi ancak ihtiyacım olduğundan bunuda sepete attım.

Tüm ürünlerin yorumları gelecek çünkü hepsini çok severek kullanıyorum, özellikle yaz aylarında rimeli akanlar için Sephoranın bu rimelini tavsiye ediyorum, Too Faced pudra da yine yağlı ciltler için tasarlanmış ve gözeneklerin görünürlüğünü inanılmaz azaltıyor. 

Göz makyajı temizleyicisi aldığı övgüleri hak ediyor, Too Faced göz kalemini ise henüz pek kullanamadım, yakında hepsinin yorumları gelecek :)

Hangisinden başlamamı istediğinizi  ve sormak istediğiniz soruları yazının altına yorum olarak bırakabilirsiniz. 

Umarım herkes mutlu ve huzurlu bir hafta sonu geçiriyordur 

Herkese sevgiler..

4 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini :) Too Faced Antalya'da ki sephoralarda olmadığı için alamadım pek mutsuzum bu konuda :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Too Faced sanırım ülkemizde pek satmadı ondan çekildi, neyseki yeni markalar yeni koleksiyonlar geliyor, ne yapalım bari böyle sevinelim :)

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;