Pazar, Şubat 02, 2014

Ocak Favorileri


Merhabalar!

Bu yazımda Ocak ayında sık sık ve severek kullandığım birkaç parça birşeyden bahsedeceğim sizlere.

Dudak parlatıcıları ile aram pek iyi değildir. Ben stick ruj insanıyım :) Ancak MAC bu konuda her zaman farklı bir yerde benim için. Fever Isle (yazısı burada) isimli Cremesheen yapılı bu harika glossu çok severek kullandım. Çok az renk ve kararında parlaklık vermesinin yanında dudaklara hafif nem verdiğini düşünüyorum.

Sally Hansen Insta-Dri'den bir şişe bitirmiştim hatta bitiremedim, çoğu kişide olduğu gibi benimkide yarısını geçtikten sonra uhulaşıp sürülemez hale gelmişti. Eskisini attıktan sonra yedekte olanı açtım ve ne kadar başarılı bir oje kurutucu olduğunu tekrar anladım :) Bittikçe tekrar alacağım bir ürün.

China Glaze Merry Berry ojeyi uzun zamandır istiyordum, indirimde görünce dayanamayıp aldım, benim için bu kışın favorilerinden olacak gibi görünüyor, yazısını yakında yazacağım. Rengine The Nail Network'den bakabilirsiniz. Kremsi yapıda bir kırmızı/bordo diyebiliriz kendisine.

Benefit Hervana allık çantada taşımak için ideal. Soğuk tonlu hafif pembe rengi ile aşırıya kaçmadan rahatça kullanabildiğim, sür ve çık, çantana at şeklinde :) allıklardan birisidir benim için. (yazısı burada)

Bourjois markası ne yazık ki ülkemizden tamamen çekiliyor... özellikle Healty Mix fondötenini alamadığım için üzgünüm, bazı yerlerde görüyorum ancak renkleri kalmamış oluyor. Healty Balance pudrsınıda yine indirimden almıştım. Bourjois uzun zamandır hemen hemen heryerde %50 indirimle satılıyor, hatta bazı yerlerde standlar tamamen kaldırılmış. 

Pudranın bendeki rengi 52 Vanilla, Sigma Duo Fibre F50 fırça ile süper uygulanıyor, kapatıcılığı ortanın altında, tek başına pek fazla işe yaramıyor ancak fondötenin üzerine hafifçe uygulandığında makyajı sabitliyor ve parlamayı önlemeye yardımcı oluyor. Doğal bir görüntü bırakıyor. Yağlı ve karma ciltler için -eğer stoklarda bulabilirseniz- tavsiye ederim. 

Ocak ayında birkaç kez çenemde çıkan sivilcelerle uğraştım ve her zamanki gibi Clinique anti-blemish solutions spot treatment gel ve La Roche Posay Effaclar Duo cildimi kendine getirdi. Effaclar Duo'nun yazısı burada.

Kozmetik dışı bir favorim daha var.

Gözümü bile kırpmadan izlediğim yeni dizim;

Lie To Me


İnsanların beden dili ve mimikleri ile aslında ne söylemek istediklerini merak ediyorsanız bu diziyi izlemelisiniz.

IMDb'de 8.0 puan almış.
    
 ♥ Tim Roth 

(:


Şubat ayında favorilerimi haftalık olarak yazmayı planlıyorum, bakalım yetişebilecek miyim :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın!






4 yorum:

  1. Sally hansen cidden çok başarılı ama şişenin yarısı çöpe gidiyor ya nasıl sinir oluyorum! Uçlardan çekme yapıyor sonra iyice tuhaflaşıyor falan =/ nyc' nin turbo dry top coat u da başarılı tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. NYC'yi bende kullanıyorum, Sally Hansen kadar çabuk kurumasada fiyatına göre harika bir ürün :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;