Çarşamba, Şubat 19, 2014

MAC Shy Girl Ruj


Hakkında biraz kararsız kaldığım MAC Shy Girl rujumdan bahsedeceğim bugün size.


Shy Girl MAC'in Cremesheen yapıda (yumuşak ve parlak) olan rujlarından birisi. Üstelik en çok satanlardan. Bu rujla ilgili sevdiğim tek şey yapısı, parlaklığı ve sürülüşü. Rengiyle ilgili bazı değişken düşüncelerim var ki beyaz tenli olduğumdan mıdır nedir dudaklarımı sarımsı turuncu gibi gösterdiğini düşünüyorum.

Benim için bir ilkbahar rengi diyebilirim. Kışın bu tonları kullanmayı sevmiyorum.

Aşağıdaki üçlemede değişik gün ışığında duruşları var.


İçinde bolca şeftali ve mercan tonları bulunuyor ve bu haliyle sanırım en çok buğday tenlilere ve esmerlere yakışıyor. 

Aşağıda Soldaki fotoğrafta direkt güneş ışığı vurmuş hali, sağdaki ise normal ışıkda.


Ne hakkını vererek kullanıyorum ne de elden çıkarıyorum.. Zaten Cremesheen yapıdaki rujlar çabuk bittiği için bozulmadan bitiririm umarım.

Bir dahaki sefere bu tür tonları daha dikkatli seçeceğim, benim için açık şeftali ve yokmuş gibi gösteren rujlar biraz riskli :) Nude ruj alacaksam içinde şeftali değil pembe tonlar olmalı.

Shy Girl'ü online satın almak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

2 yorum:

  1. Benim de bir suredir wishlistimdeydi ama ben de acik tenliyim. Sanirim dedigin gibi icinde pembelik olan nudelar daha dogru bir secim olabilir :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe tonlu olanlar daha sağlıklı gösteriyor beni :) Çok satan bir ruj, çok güzel duruyor kabında ama sevemedim :(

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;