Pazartesi, Şubat 17, 2014

Haftanın Favorileri #2


Hafta boyunca hemen hemen hiç makyaj yapmadım ve oje sürmedim. Size de oluyor mu böyle? Hani insan bir allık bir rimel bile istemez ya :)

Makyajdaki bu tembelliğime rağmen cilt bakımını aksatmadım. Biotherm'in Aquasource nemlendiricisini ne kadar çok sevdiğimden size bahsetmiştim. Bir kavanoz bitirdim ve ikincisini set halinde aldım. Aquasource'un yanında Biosource yüz temizleyicisi ve toniğide vardı. İkiside tıpkı nemlendirici gibi normal ve karma ciltler için. Temizleyici beyaz kil kıvamında ve cildimdeki fazla yağlanmayı oldukça azalttı. Tonik ise gayet kararında, rahatsız etmiyor, sert bir yapısı yok.

Cilt tipinize uygunsa bu üçlüyü tavsiye ederim :)

Benim haftalık favorilerim gerçek anlamda bu kadar :) Renkli olan birşeylere elimi pek sürmedim diyebilirim :P

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

2 yorum:

  1. Clinique'nin anti blemish serisini kullanıyorum aslında çok da memnundum ama sanırım cildim alıştı eskisi kadar randıman alamıyorum elimdekileri bitirip yeni bir markaya yeni ürünlere geçeyim diyorum. Bu seri aklımda olsun! :) Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clinique Anti Blemish serisini bende kullandım ama bu set daha güzel, özellikle temizleyicisi yağlanmaya birebir :)

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;