Pazar, Şubat 09, 2014

Haftanın Favorileri #1



Tom Ford Black Orchid Parfüm: Tütsü kokulu, pek iddialı kış parfümüm. Özellikle kıyafetlerin, kazakların üzerinde çok kalıcı olduğunu söyleyebilirim. Fiyatı pahalı, o yüzden günlük olarak tüketmek istemiyorum ama henüz hevesimi alamadım, bırakamıyorum! :)

Rimmel Match Perfection Fondöten #100 Ivory: Geçen hafta Wake me up fondöteni almak umuduyla gittiğim Watsons'da bana uygun rengin kalmadığını öğrenince zaten merak ettiğim Match Perfection'ı aldım ve çok memnun kaldım. Rengi bana tam oturdu ve yapısı çok hafif, fiyatıda 20 TL!

Rimmel Match Perfection Concealer #030 Classic Beige: Evet göz altlarım hala fecii, koyu renkli :( hatta son zamanlarda kuru... Stick, katı şekilde olan kapatıcılara biraz ara vermem gerekiyordu, bu serinin fondötenini almışken göz altı kapatıcısını da denemekte fayda var dedim, çok süper kapatmıyor ancak fiyatına göre çok çok iyi, orta derecede kapatıyor diyebilirim. Hatta verdiği hafif aydınlık görünüm için bile bitince tekrar alabilirim.

Orly Nite Owl Oje: İçerisinde gümüş ışıltıları olan taupe rengi oje. Sürümü harika, ikinci katta rengini tam veriyor, ince yapılı ve çook çabuk kuruyor. Ojede taupe, bej, toprak tonlarını sevenler bunu da sevecektir.

Bobbi Brown Long Wear Gel Eyeliner #1 Black Ink: Şu sıralar göz kapağıma Urban Decay Foxy rengi far (vanilya rengi) sürüp, üst kirpik dibime (kendimce) siyah eyeliner çekmeye bayılıyorum :) Hatta alt kirpik diplerime de hafifçe sürüp pamuklu çubuk yardımı ile dağıtıyorum. Bobbi Brown jel eyeliner da akmayan, çabuk renk veren, yumuşak yapısı ile bir harika!

İyi bir hafta geçirmeniz dileğiyle hoşçakalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sizde yorum yapabilirsiniz;