Pazartesi, Şubat 17, 2014

Bourjois Healthy Balance Pudra

Fondötenimi sürdükten sonra hafif yapılı bir pudra ile sabitlerim ve o "hafif yapılı" pudrayı bulmak genelde benim için hep zor olmuştur.

Bourjois Healthy Balance pudrayı çok severek kullanıyorum çünkü hem hafif yapılı hem de yağlı cildimi dengeliyor.

Bourjois ne yazık ki ülkemizden çekiliyor, stoklar bittikten sonra hiçbir yerde bulamayacağız :(

Yinede yurtdışından alma imkanı olup yağlı cilde sahip olanlar için bu pudradan bahsetmek istiyorum.


Yapı olarak pudranın meyveli bir kokusu var, kapatıcılığı az, hatta hiçbir kusuru kapatmıyor diyebilirim, matlaştırma özelliği ise yağlı cilde sahip olanlar için yeterli.

Kuru ciltler için pek iyi olmayabilir. Matlaştırıcı etkisi var çünkü.

Kırmızı kutusu ve kocaman aynası ile görüntüsü çok hoş.

Benim kullandığım 52 Vanille rengi, beyaz tenlilere uygun ki zaten pek fazla renk vermiyor. 

Rimmel'in de sabitleme amaçlı Stay Matte isimli bir pudrası var, onu henüz denemedim ancak çok beğenilen bir pudra olduğu için onuda yakın zamanda almayı planlıyorum.



İyi bir hafta geçirmeniz dileğiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sizde yorum yapabilirsiniz;