Pazar, Ocak 26, 2014

2013'ün En İyileri

Gecikmiş bir yazı ile karşınızdayım (:

2013 yılı benim için kozmetik adına, önceki yıllara göre daha seçici olduğum bir yıl oldu.

Çok severek kullandıklarımı bir araya topladım, bazılarının yazısı var ama yinede hepsinden kısa kısa bahsedeceğim sizlere.



Rujlarda benim için yok gibi, çıplak (nude) renklerin yılıydı. 



Ortadaki Estee Lauder Signature Lipstick #14 Rich Rose. Toprak tonlarında, dudakta hiç abartılı durmayan, özellikle kışın severek kullandığım rujlardan biri. Özellikle pembe altın (rose gold) rengindeki kabı için bile alınası :)

İnce uzun olan Clinique Almost Lipstick #37 Luscious Honey. Bu ruj ilk bakışta pembemsi/kıpkırmızı görünüyor ancak dudakta öyle değil, çok hafif bir açık kırmızı rengi var, şeffaf bir yapısı var, pigmentasyonu iyi ancak dudağı tam olarak kaplamıyor, eskiden bir dönem efsane olan Nivea Cherry Lip Balm vardı (şimdi yapıları değişti) işte ona çok benziyor, ayrıca yazısını yazacağım :)

Sağdaki Loreal Caresse #103 Sweet Berry (yazısı) Buda benim için sür ve çık şeklinde :)


Göz makyajımı primer olmadan yapmadığım için the Balm'ın put a lid on it isimli göz makyajı bazını çok severek kullandım. Daha önceleri Urban Decay, NARS ve Elizabeth Arden'in primerlarını kullanmıştım, hepside pahalı ürünlerdi, hatta Türkiye'de dahi bulunmuyorlardı (NARS hariç), yurtdışından bulup getirtmek, alışveriş yasağı vs.. Sıkıntılı işler yani :) Hem uygun fiyatı, hem kalitesi, hemde erişilebilir olması sebebiyle Put a Lid on It benim için favoridir.

YSL maskara (yazısı) hala favorim..

Mavala Double Lash'ı makyajımda kaşlarımı taramak, şekillendirmek için kullanıyorum. Kaş jeli niyetine yani. Almamdaki asıl amaç kirpiklerimi ve kaşlarımı güçlendirmesiydi, bunuda iyi yaptığını söyleyebilirim, gerçekten uzatıyor, rengini koyulaştırıyor ve gürleştiriyor. Kaş kirpik sorunum yoktur ancak daha gür kaşların modasına kapıldığımdan Mavala Double Lash favorim oldu.


Saç konusunda John Freida 3-day Straight fön öncesi spreyi ve Lee Stafford kuru şampuanı çok severek kullandım. Bu arada kuru şampuanı aman duş almayayım, saçım temiz dursun yeter diye kullanmıyorum, saçlarıma vermiş olduğu hacmi seviyorum. Benim için fönden sonraki 2. günümü kurtarıyor, daha fazlası değil :)


Bobbi Brown Corrector Light Peach (yazısı) ve Shiseido Sun Protecion Fondöten (yazısı) hemen hemen hergün makyajımda bunları kullandım.


Ojelerden en çok sevdiklerim, Rimmel Brit Manicure Ivory Tower, Essie Bungle Jungle, Alix Avien 60 numara (sanırım gelinlere özel bir seridendi) ve NYX Woman.


Naked 2'den bu yılda vazgeçemedim :) Hatta ben bu yıl Maybelline Color Tattoo hariç hiç far almadım :)

NARS One Night Stand allık paletini ise yılın son zamanlarında almama rağmen favorilerime eklemek istedim. (yazısı)

NARS'ın öncesinde çok severek ne kullandım dersem Burberry Cameo Allık diyebilirim. (yazısı)
  

Parfüm konusunda da bu yıl açgözlü davranmadım. En çok Bvlgari Jasmin Noir'i kullandım, hem iddialı hem de rahatsız etmeyen klas bir koku.


Aksesuar konusunda alıdığımdan beri aynı heyecanla taktığım Michael Kors Rose Gold saatim


Tabikii Clarins Fix' Make-Up. (Yazısı)


Ve çok alakasız ancak sırt masajını sevenler için buraya koymak istediğim, HM masaj aleti :) Bundan bahsetmek isterken, aldığımdan beri elimden düşürmediğimi hatırladım ve neden favorilerime eklemeyeyim dedim :) Eğer bel, boyun ve sırt konusunda sizde benim gibi dertliyseniz bu aleti HM'den almalısınız :)


2013 favorilerim bu kadardı, fotoğrafları çekebilmem için zaman yaratmak zor oldu, Aralık ayı çok acımasızca bir yoğunluk ile geçti gitti derken Ocak ayının başından itibaren yeni yıla mı girdik anlayamadan başka sorumluluklar ile uğraştım. Umarım Şubattan itibaren daha az yoğun olup, sevdiğim insanlara ve yazmaktan keyif duyduğum bloguma daha çok vakit ayırabileceğim.

Mutlu ve huzurlu bir yıl geçirmek dileğiyle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sizde yorum yapabilirsiniz;