Cumartesi, Aralık 07, 2013

Son Zamanlardaki Favorilerim || Sonbahar

Tekrar merhaba..

En son temmuz ayında birkaç favorimden bahsetmiştim, o zamandan beri severek kullandıklarımı, beğendiklerimi bir araya getirip size yazmaya fırsatım olmadı ne yazıkki.

Hemen son zamanlarda sevdiklerime geçelim

Clarins Fix Make-up makyaj sabitleyici spreyi çok büyük umutlarla almıştım ve iyikide almışım, tamda ihtiyacım olan şeymiş. Buradaki yazımı okuyarak bu makyaj sabitleme spreyi hakkında daha geniş bilgiye ulaşabilirsiniz. 

Ben aldığım ilk zamanlarda makyajımı bitirdikten sonra tüm yüzüme 5-6 fıs sıkıyordum ancak ten makyajımın normalde de pek akmıyor ve parlamalar olsa bile pudra ile sabitlediğim için ve bu spreyde gereksiz yere ziyan olmasın diye :) sadece ihtiyacım olan yere yani gözlerime 15 cm uzaklıktan sıkıyorum. Gözlerime derken, gözlerimi kapatıp sıkıyorum tabii :P Göz makyajımı ve özellikle rimelimi çok güzel sabitliyor.
 Parti, davet, vs. olduğu zamanlarda ise tüm yüzüme sıkıyorum. 




Clinique Anti-Blemish Fondöten'in yazısı burada. Resimdekiler 01 ve 02 renkleri.
 İlk önce 02 Fresh Ivory rengini almıştım ancak bana koyu geliyor. Daha sonra 01 Fresh Alabaster rengini aldım. Onunda sanki birazcık açık geldiğini düşündüğüm için çare olarak ikisini karıştırarak sürüyorum. Sonuç; tamda cilt tonuma göre bir fondöten :) Yakın zamanda 01 rengi ile ilgilide bir yazı hazırlayabilirim.

Kış aylarında yüzüme su değdirdiğim anda yanaklarımda kurumalar meydana geliyor. Biotherm Aquasource jel nemlendirici benim gibi kışın karma bir cilde sahip olanlar için harika bir ürün. Yarısına geldim bile.

theBalm Time Balm kapatıcıyı uzun süre önce almış ve sık kullanmadığımdan bitirememiştim. Geçenlerde çekmecemde gözüme çarptı ve kullandıktan sonra aslında çok başarılı bir kapatıcı olduğunu hatırladım. Genelde kavanozdaki kapatıcıları parmağımla alıp uygulamayı pek sevmediğimden stick ve fırçalı olanlara yöneldim ve buda bir kenarda kaldı, uygulama kısmını pek sevmiyorum yine evet ama artık uykusuzluktan iyice korkunçlaşan göz altlarımı güzel kapatıyor.

YSL Volume Effet Faux Cils Rimeli son zamanlarda hergün kullanıyorum. High end olanların arasında bana göre en güzeli bu. 

Vee yine alıpda bir kenara attığım Laura Mercier Bronzing Duo. Yeni aldığım zamanlarda şurada bahsetmiştim. Son birkaç haftadır çantamda dahi gezdiriyorum. Genelde turuncumsu allıkları hiç sevmem ve kendime yakıştırmam ancak bu ikili, hem kontür kısmı hem de allık kısmı ile çok yerinde bir renk veriyor yanaklarıma.


Kış gelince en çok sevdiklerimden biri kokulu mumlar.

Bath&Body Works'den Leaves isimli mum buram buram elma/tarçın kokuyor :) Birçok yabancı bloggerda ve youtuberda görmüş olabilirsiniz bunu. Tamda bu mevsime uygun bir kokusu var.

Yankee Candle Macintosh ise daha meyveli ve çok hafif. Kokladığımda tek bir şey algılıyorum; hafif şekerli kırmızı elma. Eğer kokulu mumlar başınızı ağrıtıyorsa Macintosh'u öneririm, çok hafif ve sade bir koku.

Rose Gold modası beni benden aldı bu yıl. 

Bir Michael Kors almak istemiyor değildim :) Rose Gold seçerkende hiç düşünmeden atladım :) Doğumgünü hediyem olarak bana gelmiş olmasıda ayrı bir güzellik tabi :)

Gün ışığında çekmek isterdim fotoğraflarını ama gündüz hiç vaktim olmuyor, ancak bu kadar oldu..




Saat ile ilgili daha fazla bilgi isterseniz şuraya tıklayabilirsiniz.

Bir sonraki yazımda şu güzellikden bahsedebilirim :)









2 yorum:

  1. çok hoş bir yazı böyle hepsi bir arada olunca pek seviyorum :) clinique anti blemish fondoteni almak istiyorum ben de bu aralar ama renk konusunda kararsızım NW 25 e 2 numara koyu gelir mi dersin?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Ben NW 15-20 arasındayım, 02 nosu bir tık koyu geliyor, bence bir mağazada deneyin yüzünüzde, 01 ile 02 arasında çok fark yok ama mükemmel uyum için denemek gerek :)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;