Pazar, Aralık 08, 2013

NARS Guy Bourdin Holiday 2013 Koleksiyonu | One Night Stand Allık Paleti

Dün kahvaltımı yapıp, sakin bir şekilde kahvemi yudumlarken bir yandan da takip ettiğim blogları geziniyordum. Ve sıra Görkem'in bloguna gelince tıklamamla yerimden fırlayıp telefonuma sarılmam bir oldu. 

Aylardır beklediğim, defalarca Sephora'yı arayıp "henüz gelmedi, gelir mi bilmiyoruz" cevabını aldığım palet sonunda Türkiye'ye gelmişti! :)

Hemen bana en yakın olan Sephora Taksim mağazasını aradım ve "bu paleti ayladır bekliyorum, lütfen bir tane bana ayırır mısınız, hemen gelip alacağım" dedim. Görevli ismimi not aldı, size 1 tane ayırdım dedi ve telefonu kapattıktan sonra nasıl hızlıca hazırlandım hatırlamıyorum, hatta eşim şaşırmış bir şekilde, çıldırdı heralde der gibi beni izliyordu :) Haklı olabilir :P 
Taksim'e vardım ve mutlu son :) Palet benim oldu :)



NARS One Night Stand allık paleti bir aydınlatıcı, bir bronzer ve dört allıktan oluşuyor. Laguna bronzer, Deep Throat ve Orgasm Allıklar devamlı olarak satışta bulunuyor, Devotee aydınlatıcı, Mistinguette ve Goulue allıklar ise yeni ve bu koleksiyona özel.

Orgasm, Deep Throat ve Laguna NARS'ın en çok satan renklerinden üçü ancak bende bu 3 renkte olmadığından bu palet benim için ha-ri-ka :) 

 
Paletin içeriğinden biraz daha bahsedecek olursak;

Devotee: Pembe alt tonlu bir aydınlatıcı, parlaklığı tam yerinde, elmacık kemiklerinin üstü ve kaşların altına aydınlatıcı olarak sürmek için ideal.
Mistinguette: Paletin en açık rengi. İlk bakışta korkutucu görünebilir ama doğal bir makyajla güzel duracağını düşünüyorum. Mat bir yapısı var.
Orgasm: Bu renkle ilgili internette, bloglar aleminde istemediğiniz kadar çok yorum bulabilirsiniz, seveni çok bu allığın. Parlak bitirişli, koyu bir mercan rengi.
Laguna: Bu bronzerın kontürlemede çok doğal sonuçlar verdiğini okudum. Denemek için sabırsızlanıyorum..
Deep Throat: Ne pembe ne de şeftali. Işıltılı, birçok makyajla uyum sağlayabilecek bir ton.
Goulue: Paletteki en koyu allık. Tam bir sonbahar/kış allığı!


Seyahatlerde taşımak için ideal, tek bir palette aydınlatıcı, bronzer ve 4 renk allık bir arada.

Flaşlı çekimde ışıltıları pek güzel çıkmış (: 


Kolumda renklerini göstermeye çalıştım ancak bu kadar oldu..


Sephoralarda sınırlı sayıda bulunuyor, kaçırmak istemiyorsanız elinizi çabuk tutun :) Paletin fiyatı 155 TL ve bu allıkların tam boyu 4,8 gr 75-80 TL gibi birşey olduğunu düşünürsek, bu paletteki her biri 4 gr olan allıklar oldukça uygun bir fiyata gelmiş oluyor.

Çok ama çok istediğim allık paletine kavuşmuş oldum :) Daha önceleri almakta acele etmediğim ve stokları tükendiği için alamadığım NARS Danmari paleti hatırladım da stoklar bitmeden iyiki almışım diyorum :)

İyi bir hafta geçirmeniz dileğiyle 

6 yorum:

  1. Hala başucumda uyuyorum, çok gösterişli birşey bu, çok! Güzel günlerde kullanalım. :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim güle güle kullanalım :) Yazını okuyunca yorumda yapmıştım ama o anda nedense internet kesildi ve yazdıklarım gitmeden silindi :( Sonrasında da sephoraya ışınlandım zaten :) Yarın sabah makyajımı bununla yapacağım <3

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan ben de dün buldum ama almadım büyük bir irade göstererek :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo iradene tebrikler :) ben çok uzun zamandır kedinin ciğere baktığı gibi bakıyordum bu palete :P o yüzden hemen aldım :)

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;