Çarşamba, Eylül 11, 2013

Clarins Fix' Make-Up

Merhaba!

Yüzünüze hem ferahlık, tazelik veren hemde tüm makyajın daha kalıcı olmasını sağlayan bir ürün, Clarins Fix' Make-Up.


 Clarins ürünlerine olan ilgim zaten çok büyük, bu makyaj sabitleyici sprey, yağlı, dönem dönem karma olan cildimde makyajımın daha kalıcı olması, parlamayı ve yağlanmayı önlemesi açısından harikalar yarattı diyebilirim.

 
Kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor ve tüm makyajınızı bitirdikten sonra yüzünüzün tamamına 5 fıs yeterli. 
 
En çok sevdiğim özellikleri pudralı görünümü alarak normal cildinizmiş gibi göstermesi ve dahası makyajınıza abartısız bir ışıltı, glowy görünüm kazandırması.
 
Şişesinin tasarımını ben çok beğendim. Pembe buğulu/buzlu camdan bir şişe ve klasik Clarins altın renginde kapağı ♥ :)
 
Kokusu gül suyu gibi ama gerçek gül suyundan daha güzel ve rahatsız edici olmadığını belirtmeliyim. 


Ürünü bence tüm cilt tipleri kullanabilir. Ben daha çok yağlı, makyajı akan ciltlerin tercih edebileceğini düşünüyordum ancak belirli bir süre kullandıktan sonra farkettimki kuru ciltliler dahi bu spreyden memnun kalabilir. Çünkü cildi kurutmadan, tazelik, ferahlık ve hafif nem vererek makyajın sabitlenmesini sağlıyor.

Yine belirtmek istediğim başka bir nokta rimelin akmasınıda büyük oranda önlemesi. Ben YSL rimelimde ilerleyen saatlerde çok az akma sorunu yaşıyordum ama yine Clarins Fix' Make-Up sayesinde bu sorundan da kurtuldum. :)

30 ml olması biraz üzücü. :) Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum (oda her gün değil) şişede Clarins yazan kısmına kadar geldim, 1 parmak kadar kullandım yani :) Fiyatı 74 TL. Evet 30 ml ürün için pahalı ama bitince kesinlikle tekrar alacağım. Hatta indirimde yakalanırda stoklanabilecek bir ürün benim için :)

6 yorum:

  1. çok övgü duydum bu ürün için yurt dışına çıkan ilk kişiye sipariş vereceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'de de satılıyor aslında, Kozmia'da mesela fiyatı uygundu :)

      Sil
  2. Clarins'i zaten severim bu urununde iyi olduguna eminim:)

    YanıtlaSil
  3. aslında sabitleyici spreyler arasında favorim skindinavia ; ama clarins în bu sabitleyicisi de fena değil. Aylar önce yazısını yazmıştım sanırım. Tek katılmadığım şey glowy görünüm. Normal, ne parlak ne de mat bir görünüm veriyor cildime, sadece biraz daha canlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Skandinavia'yı bende çok duyuyorum ancak denemedim, şimdilik Clarins işimi görüyor. Teşekkürler yorumunuz için ;)

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;