Pazartesi, Eylül 16, 2013

Bobbi Brown Correctors | Light Peach ve Bisque

Merhaba!

Uzuun zamandır taslaklar klasörümde bekleyen bir yazıydı, nihayet tamamlayabildim. :)

Eğer sizinde benim gibi yorgun, koyu renk halkaları olan göz altlarınız varsa hemen Bobbi Brown Correctorlerden bahsetmeye başlayabiliriz. :)

Bobbi Brown Corrector ilk anda kapatıcı gibi görünsede aslında değil. Evet kapatıcı özelliğide var ancak sıradan kapatıcılara göre düzeltici, renk dengeleyici gibi işlevleri var. Hatta corrector uygulanıp ardından kapatıcı (yani concealer) uygulanması öneriliyor. 

Bu grupta iki alt ton var biri pembe alt tonlu olanlar diğeri ise sarımsı/şeftalimsi alt tonlu olanlar. İsminde Bisque kelimesi olanlar pembe  alt tonlu, Peach kelimesi olanlar sarı alt tonlu renklere sahip. 

Bende iki rengi var, biri Bisque diğeri Light Peach.



İlk olarak Light Peach rengini almıştım. Boyner'de Bobbi Brown standındaki görevli birkaç değişik tonu göz altımda denedi ve Light Peach'in daha iyi kapattığına karar verdik. Sarımsı rengi ile benim mavi/mor göz altı halkalarımı çok iyi kapattı. Light Peach'in en sevdiğim yanı yüzümü nötrlemesi. Göz altıma kapatıcı sürmemiş gibi görünmesi. 

Bisque rengini ise indirimden almıştım. Light Peach rengi indirimde yoktu, Bisque vardı, bende benim gibi açık tenli olup koyu renk göz altı halkaları olan ve Bisque rengini kullanıp memnun olan Bloggerları hatırlayınca alıverdim. 

Bisque rengide çok iyi kapatıyor, ten rengime uyuyor, yanlış ton seçimi kesinlikle değil ama Light Peach kadar da doğal bir duruşu yok. Daha aydınlık bir duruşu var. 


Her iki tonda bende işe yarıyor, nasıl bir görüntü istersem ona göre ikisinide kullanabiliyorum.

Yanyana durduklarında ton farkı gayet belirgin.


Yapıları biraz sorun olabiliyor çünkü çok kalın ve kuru yapıdalar. Kapatıcılıklarıda hem koyu halkaları silen tonlarından hem de kalın yapılarından ileri geliyor. 

Benim deneyimlerim sonucunda şuna vardım, en iyi uygulama şekli nemlendirilmiş göz altına yüzük parmağı ile uygulamak.

Fırça ile sürüldüğünde uygulaması biraz zaman alabiliyor, düz bir concealer fırçası (mesela bendeki Sigma F70 ile) biraz zor ve zahmetli oluyor,  illaki fırça ile süreceğim derseniz Eco Tools AirBrush Concealer fırçasını öneririm, doğal bir bitiriş ve rahat uygulama sağlıyor.

Ürün gramajı çok küçük, ufacık ama bana hergün kullanımda 6 ay kadar yetiyor, çok fazla miktarda sürmenize gerek yok, zaten kullandıkça anlayacaksınız, incecik sürüldüğünde bile gayet kapatıyor. Ayrıca ben üzerinde başka bir concealer vs. sürmüyorum, tek başına yeterli geliyor ya da kalıcılığını arttırmak/sabitlemek için üstünden biraz pudra ile geçebilirsiniz. 

Dayanıklılığı fena değil ama göz altındaki ince çizgilere doluyor evet :( Zaten bu kötü özelliği olmasaydı hayatta başka kapatıcı/corrector arayışına girmez, devamlı bunu kullanırdım.

Bileğimde duruşları

Ufacık, 1,4 gr'lık bir ürün için biraz fazla konuştum gibi geldi :) Ama bu correctorün seveni, kullananı çok ama maalesef fiyatı pahalı. 
75 TL.

Şuanda elimde 2 tane olduğundan uzunca bir süre yenisini almayacağım, bana uzun zaman yeter bunlar, yine alırmıydım, evet alırdım, Light Peach renginden, başka ürünlere, markalara yönelsemde çekmecemde bir tane bulundururum. :)


7 yorum:

  1. Çok açıklayıcı bir post olmuş emeğine sağlık. Oriflamenin üçlü kapatıcısı da çok başarılı. Bunu alamayanlar için dupe olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :-) fiyatini fazla bulanlar icin oriflame uygun olabilir..

      Sil
  2. corrector aslında concealer altına, morluk kapatma için kullanıldığından, şeftali de morlukları kapatma açısından daha başarılı olduğundan bisque daha iyi bence. Ama tabiki kulanana göre değişir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim bu benim ten rengimle alakali, bisque surunce bembeyaz, pespembe oluyorum light peach daha dogal duruyor :-)

      Sil
  3. Bisque bende de mevcut ama anlattıklarına göre benim ihtiyacım olan Light Peachmiş aslında en kısa zamanda onu deneyeyim. Ben de ecotools airbrush fırça ile uyguluyorum yoksa zor oluyor uygulaması özellikle kış aylarında :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Light peach'i deneyebilirsin belki daha iyi duracaktir sende :-) eco tools cok cok guzel bir firca, kisin dedigin gibi cok katilasiyor bu urun..

      Sil
  4. merhaba benim genetik olarak gözaltı morluklarım ve çok yoğun. internetten sipariş etmek istiyorum. çünkü bulundugum ilde gidip alabileceğim bir yer yok.
    Ve beyaz tenliyim. o yüzden çok rahatsızım. bloglarda somon yada seftali alt tonlu ürünler öneriliyor ama emin olamıyorum. sizce hangisini almalıyım .

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;