Cuma, Eylül 20, 2013

Bitirme Projesinde Son Durum | Bitenler #7

Merhaba

Şu yazımda bitirme projemden bahsetmiştim, şimdi gelelim hangilerini bitirdiğime :)

Öncelikle bitirme projesine dahil olanların tamamı


Yukarıdaki fotoğrafta yer alan numaralara göre sıralayacak olursam bitenler; 


2. Bath&Body Works Black Amethyst vücut kremi

5. MAC Dame allık

7. Mac Mineralize Skinfinish Natural pudra

10. Avon ruj

11. Burberry Sports parfüm



Tabiikide pudra, allık (hiç bitmezdi, nasıl bitti hayret?) ve ruj bitirdiğim için mutluyum :P

Ve diğerleri. Bunlar zaten sık kullandığım ürünler, kendi kendilerine bittiler :D

1. Burberry the Beat parfümlü vücut losyonu. Parfümün yanında hediyeydi, tabiki kokusu parfümü ile birebir aynıydı. Öylesine sürdüm, bunu kullandıktan sonra karar verdim ki duş jelli, vücut losyonlu parfüm setleri bana göre değil. Kullanmıyorum, gereksiz buluyorum. Bana tek parfüm yeter :)

2. The Body Shop Wild Rose el kremi, ufak boyuydu, çantamda taşıyarak bitirdim, güzel bir kremdi ancak tüplü ambalaj olmasından mıdır bilmiyorum, tüpün bir kısmı hava doluydu.

3. Gliss Ultimate Oil Elixir çok işlem görmüş ve yıpranmış saçlar için saç kremi. Bunu tatile çıkmadan önce saçlarım yıpranır, vs. diye aldım ancak normal bir saç kreminden bir farkını göremedim. Beğenmedim diyebilirim.

4. Nivea Pure&Natural makyaj temizleme mendilleri, göz makyajını silmede yetersiz tabiki ama hep bir paket bulundururum, acele ettiğim zamanlarda, gece uykusuzluktan öldüğüm ve makyajımı temizlemeye üşendiğim zamanlarda kullanmıyor değilim. :P Yalnız pembe olan, kuru ve hassas ciltler için olanı bundan daha iyi.

5. John Freida Brillant Brunette şampuan, boyalı saç rengimi iyi koruyor sadece bu yüzden seviyorum.


6. Yves Rocher organik yulaflı duş jelini tatilde bitirdim. Kremsi, nemlendirici yapısı güneşten kuruyan cilde çok iyi geliyor ve tatilde güneş kremine bulanan vücudu çok güzel temizliyor, kokusu misss zaten :) İndirimde tekrar alacağım.

7. TBS Japanese Cherry Blossom Body Butter, bugüne kadar kokusuna, yapısına hayran kaldığım tek TBS marka body butter bu oldu :) 

8. Bioderma Photoderm güneş sonrası losyonu, işte bu losyonu her yaz alabilirim, yüz ve vücut için kullanılabiliyor, çok hafif, aşırı serinlik hissi vermeden ferahlık sağlıyor ayrıca parlaklık ve nemde veriyor. Bu Bioderma kampanyasında hediye gelmişti, seneye aynısından alacağım.

9. Loreal dudak ve göz makyajı temizleyicisi, beğenmedim, rimeli iyi çıkarmıyor, benzer fiyatta Nivea var çift fazlı, bundan kat kat daha iyi.

Ve 10. Lush Vanishing Cream sample, hafif bir krem ancak içinde bir çay kaşığı kadar bile yoktu, dolayısıyla yorum yapmam imkansız. :)

Bu kadardı, bitirme projem devam ediyor, bir sonraki bitenlerde yine bahsederim :)

♥ Hepinize iyi haftasonları diliyorum ♥










12 yorum:

  1. Bitenler yazılarını büyük bir zevkle okuyorum:) insan seviniyor bitirdikçe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bittikce seviniyor ve hafifliyorum bende :-) tesekkur ederim..

      Sil
  2. Ben kaldım body shop butter denemeyen:) yeni yıla doğru alacağım indirimden,gelsin yeniler şikerim ;)

    YanıtlaSil
  3. diren canım diren arkandan geliyoruz:))))
    walla tebrikler canım. allık, ruj, pudra süppersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe :-) Allik, ruj ve pudra bittiyse zaten gorev tamamlanmistir :-)

      Sil
  4. Vayy canınaa. Seni en içten dileklerimle tebrik ediyorum allık bitirdiğin için :) umarım bir gün bende bitiririm :))

    YanıtlaSil
  5. Süper! Ne kadar çok ürün bitirmişsin.
    Dediğin gibi özellikle allık ve pudra bitirmek çok zor.
    En güzeli böyle yapmak, eskileri bitmeden alışveriş heyecanına kapılıp yenilerini almamak...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiler bitince yeni cikan koleksiyon urunlerini daha da rahat aliyorum :-) hem bitince ihtiyac olusmus oluyor degil mi :P

      Sil
  6. cok guzel urunler deneyımlemıssın. Tbs body buttera bende bayılıyorum. Yulaflı yves rocherıda merak ettım. Blogumdakı cekılıse davet etmeye geldım senı. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;