Salı, Eylül 03, 2013

Ben Bu Yaz..

Merhaba :)

Hep kozmetik, ürün yorumu, bitenler, favoriler yazmaktansa arada bir ne yedim/ne içtim/ne gördüm/nereleri gezdim, bunlardan bahsetmek istedim bu sefer (:

 İçki ve kahve ikilisini ilk defa denedim, hep duyardım Baileys ile kahvenin çok yakıştığını, eşiminde tavsiyesiyle Coffee Baileys denedim, bayıldım! :)

Kahve Dünyası'nın dondurması :) Evet o külahtan tabağı da yedim! :P

  
Plajda acıkınca beni ancak pizza veya pide doyurur :) Oldukça sade olan, sebzeli ve neredeyse sıfır yağlı pideyide bir güzel mideye indirdim :)
  
Bebek Dondurmacısı bu yaz bademciklerimin şişmesine sebep olmuş olabilir :P Kestaneli, cevizli ve böğürtlenli olandan biraz fazla yedim galiba.

Upper Crust Pizza'ya henüz gitmediyseniz bence hemen keşfedin :) Beşiktaş'ta ve Bebek'de şubeleri var. Beşiktaş'taki çok ufak, minicik bir yer. Bebek'deki ise daha keyifli, dışarıda oturacak yerleride var. 
(Blog yazarı bu satırlarda bu yaz ne kadar çok hamur işi yediğini hatırlar..)


 Ne okudum? Daha doğrusu okuyamadım?

Dan Brown'dan Cehennem.

Çıktığı ilk ay almıştım diye hatırlıyorum ama okuyamadım. Sarmadı. Da Vinci Şifresi ve Melekler ve Şeytanlar'ı birer haftada okuyup bitirmiştim ama bunu yarım bıraktım. Son zamanlarda hem kitapta hem de müzikte klasiklere döndüm, yeni çıkan ne varsa beni sıkıyor, eskileri dinleyip eskileri okumaktan zevk alıyorum. Yaşlanmış olamam heralde :P


Neye sevindim :)

Oje çekmecemde hiç açılmamış, geçen yıl yurtdışından aldığım bir adet Sally Hansen Insta-Dri buldum! Zaten bunu farkettikten sonra gereksizleri, kullanmadıklarımı bir kenara ayırdım, çekmecelerimde düzenleme yaptım, öyle çok şey almışım ki ne aldığımı unutmuşum.. Bunun üzerine birkaç tane daha top coat almıştım, onlar bitmeden bunu açmayacağım çünkü Insta-Dri kullananlar bilirler şişenin yarısına gelince uhulaşıyor ve sürülmüyor. 


Zeki Triko'dan aldığım ve 36 beden olmasından dolayı geçtiğimiz yıllarda biraz zorlanarak giydiğim bikinim bu sene üstüme tam oldu :)

Yılların eskitemediği favori bikinimdir kendisi :)


Plaj üçlüsü :)

Clinique SPF 50 vücut kremini çok severek kullandım hatta bitirdim :)

Nivea geçen yıl kullandığım Hawaaian Tropic kadar güzel olmasada yinede bronzlaşmayan tenime iyi geldi. Bu tür bronzlaştırıcı yağları sürmeden bronzlaşamıyorum maalesef. SPF50 korumayı sürüp akşamüstü saat 3-4 gibi güneşleniyorum, aksi takdirde bildiğiniz kızartmaya dönüyorum. Yüksek koruma sürünce bronzlaşmakda hayal oluyor tabii, üzerine bronzlaştırıcı yağı sürünce sonuç daha iyi oluyor.

 Shiseido'nun ise yazısı burada. Ne yalan söyleyim plajda pek fazla kullanmadım ama şehirde çok pratik, hem güneşten koruma hemde kapatıcılık bir arada. Genelde -bu fotoğrafta görünmeyen- Clinique SPF50 yüz kremini sürdüm yüzüme. Benim için daha pratik ve hafif, doğal oldu.
 

Yine yiyeceklere döndük :P Bademi çoook severim. Peyman iç bademin yanlışlıkla tuzlusunu almışım, bu son olsun deyip tuzsuz iç badem almaya devam ediyorum :)


Tatil ojelerimden biri Rimmel Summer Orange ♥


Ve Bodrum'da gün batımı..


♥ ♥ ♥


Umarım beğenmişsinizdir :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sizde yorum yapabilirsiniz;