Salı, Ağustos 20, 2013

Shiseido Sun Protection Compact Fondöten SPF 30

Pudra şeklinde bir güneş koruyucu ürünü bu kadar çok beğeneceğimi tahmin etmezdim :)

Bu ürün pudra fondöten ve likit fondöten olmak üzere iki ayrı formda satılıyor. Ben likit fondöteni alacaktım, önceleri kararsız kaldım ancak aynı zamanda pudra ihtiyacımda olduğu için bunda karar kıldım.


Özellikle nemli ve sıcak bir bölgede yaşıyorsanız, cildiniz yağlıysa bu ürün tam size göre olabilir. Sürüldüğü anda yüze mat bir görünüm veriyor, pudra formunda olmasına rağmen orta/iyi bir kapatıcılığı var. 

Süngeri için ayrı bir bölümü bulunuyor.


Eğer yanlış bilmiyorsam ülkemizde satılan en açık rengi benim aldığım yani SP40 rengi. İlk bakışta benim NW 15-20 arası cildime koyu geleceğini düşündüm ama görünüşü sizi korkutmasın, sürünce koyu durmuyor, hem kendi süngeri hemde fırça ile çok rahat sürülüyor, normalde ben süngerleri kullanmam, pudraları hep fırça ile sürerim ancak bu ürün her şekilde çok rahat uygulanıyor.

Koruma faktörü SPF30. Suya ve terlemeye karşı dayanıklı ancak yinede 1-2 saatte bir tekrar yenilemek gerekebilir. Nemli süngerlede uygulanabilirmiş ama ben denemedim. 

Plajda / havuzda pudralı, makyajlı olmayı sevmeyenlerdenim, birkaç kez denedim ama krem/losyon şeklindeki normal renksiz koruyucular benim için daha kullanışlı. Ama şehir içinde, yazın günlük makyajda hem güneşten korunma, hem mat bir görünüm, kapatıcılık gibi şeyleri bir arada sağlaması açısından süper bir ürün.





Kuru ciltlilere önermiyorum hatta ben bile günlük olarak kullanacaksam altından BB krem veya nemlendirici sürüyorum.

Bitince tekrar alabileceğim bir ürün. Likit fondötenini de deneyebilirim.


Ben Morhipo'dan 59.50 TL'ye almıştım, hatta şuanda da buraya tıklayarak Morhipo'dan indirimli alabilirsiniz. Güneş ürünü olarak geçtiği için ben kışın mağazalarda bulamıyorum bu ürünü, almak isterseniz yaz bitmeden bakmalısınız :)

Ve son olarak kutusundaki açıklamaları.


4 yorum:

  1. Pudra fondötenler çok kullanışlı oluyorlar. Eğer kalkmamışsa mağazalardan bakacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekim gibi bakmıştım ben gecen sene bulamamıştım :) suan vardır diye dusunuyorum.

      Sil
  2. Kesinlikle normal ve yağlı ciltler için bir ürün. Karma olsa bile kuruyan bölgelerde korkunç bir görüntü oluyor.
    Taze bloguma beklerim: purenthetimelady.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle kuru ciltlere olmaz ürünün kendisi kuru zaten :)

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;