Pazartesi, Ağustos 12, 2013

Rimmel Salon Pro | Summer Orange Oje

Yaz bitmeden size bu ojeyi göstermek istedim çünkü tam yaza uygun, sıcak mı sıcak bir renk :)

Rimmel Summer Orange tam olarak turuncu değil, kırmızımsı turuncu denilebilir, ojenin yapısı çok ince, fazlasıyla akışkan ama sürerken sorun yaratmıyor. Opak değil ki eğer opak olsaydı bu ojeyi sevmezdim :) Yapısı ve rengi çok uyumlu bir oje olmuş :)

 Resimde iki kat sürdüm ve normalde de parlaklığı iyi ama ben daha parlak görünümü sevdiğim için üzerine topcoat sürdüm.

Oje tek başınada çok kalıcı, sürümü zahmetsiz, kuruması hızlı.

Bütün fotoğraflar gün ışığında flaşsız çekildi.





Üzerine sürdüğüm topcoat ise bu. Essence gel-look XXXL shine topcoat, extra parlaklık veriyor ve ojenin dayanıklılığını arttırıyor. Vermiş olduğu parlaklık benim tırnaklarımda 2-3 gün devam etti, çok uygun fiyatlı, Gratis'de ve Rossmann'da bulabilirsiniz.


4 yorum:

  1. Çok güzelmiş rengi yazın bu renkler çok güzel duruyor. ☺

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuza ara ara girip bakıyordum blog acmamla beraber takibe de basladım :) benimki henuz daha cok yeni ama bakarsanız beni cok mutlu edersiniz :) http://ecegucel.blogspot.com/

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;