Çarşamba, Ağustos 07, 2013

Rimmel Salon Pro | Peppermint Oje

 Merhaba 

Çok beğendiğim Rimmel'in yeni Salon Pro serisinden Peppermint rengi ojeden bahsedeceğim bugün size.

Rimmel'in Salon Pro serisindeki ojeler fırçası geniş, renk vermesi fiyatına göre mükemmel, çabuk kuruyan ve parlaklığını hemen kaybetmeyen ojelerden oluşuyor.

Fotoğrafların üçüde doğal ışıkta/flaşsız çekildi.

Rimmel Peppermint
 Peppermint bana göre tam bir turkuaz rengi. 

İki kat sürdüm, biraz acele ettim o yüzden bazı yerlerde pek düzgün olmadı ama ojeden değil benim telaşımdan oldu :)




Böyle renkleri işyerinde süremiyorum o yüzden yaşasın tatil :)

Rimmel sadece Watsons'da satılıyor ve bu serideki ojelerin fiyatı 4,50 TL.

Yarın bayram :) Şimdiden herkesin Ramazan Bayramı kutlu olsun :)

5 yorum:

  1. Nasıl denk gelmedim ben bu renge harikaymışşşş tekrardan watsonsa uğramak farz oldu :))
    http://bellavita-bgm.blogspot.com/ bana da bekleriimmm :))

    YanıtlaSil
  2. Bugün gözüm takıldı ama almadım, keşke alsaymışım..
    Ellerine çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  3. uzun zamandır beğendiğim ilk oje :) çok yakışmış

    YanıtlaSil
  4. Tesekkur ederim guzel yorumlarınız için :) <3

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;