Pazartesi, Ağustos 05, 2013

Essence Floral Grunge Koleksiyonu | 01 Be Flowerful Oje

Essence'in Floral Grunge koleksiyonu hala satıştamı emin değilim, ellerinde kalan koleksiyon ojelerini satışa sunmaya devam ettiklerini görmüştüm daha önce, hala varsa ve beğenirseniz uygun fiyatlı (2,50 TL) parlak görünümlü, dayanıklı bir oje. Koleksiyonda süet, mat ve hafif ışıltılı başka renklerde var, bu rengin özelliği parlak olması.

Oje kremsi bir yapıda. Fotoğraflarda 2 kat sürüldü.

Kuruması çok hızlı.
 
Doğal ışıkta

Flaşlı

Ben bu rengi çok sevdim. Tam yaz rengi :)

Almak isterseniz Essence Gratislerde ve Rossmanlarda satılıyor.

3 yorum:

  1. Bu koleksiyonun beyaz ve lila dışındaki renklerini çok beğenmiştim ben. Rossmann'da epeyce indirim yapmışlar seriye. Allık,far vb tüm ürünleri 3.50 TL olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende koleksiyonu genel olarak çok beğenmistim :)

      Sil
  2. çok güzel bir renk :)

    http://beautybysyln.blogspot.com/

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;