Pazar, Ağustos 04, 2013

Bitirme Projesi ve Bitenler #6

Merhabalar

Blogumda ilk defa bitirme projesi yapıyorum.

Daha önceleri -bloga yazmamıştım ama- kendi kendime bitirmeye çalışıp başarılı olduğum ürünler olmuştu :) Bu sefer blogda paylaşıyorum bitirme projemi :)

Aşağıda resimde görünenlerin hepside severek kullandığım ürünler, zaten çoğu azaldılar ama hem makyaj malzemelerininde bir ömrü olduğundan hem de yenileri geldikçe eskileri daha az kullandığım için bitirme projesine başladım :)

Bir kuralım daha var, bu ürünler bitene dek ihtiyacım olmayan yeni ürün almayacağım, Nasıl? :)

1. Stila Bronzer, çok sevdiğim ve sadece kontur yapmak için kullandığım bronzerım. Bitse bile kocaman aynasını kullanmaya devam edeceğim. Zaten kenarlarında çok az kaldı. Beni fazla zorlamaz :)

2. Bath & Body Works Black Amethyste Vücut Kremi, yarısından daha az kaldı içinde, geçtiğimiz yıllarda yazın vücut kremlerimin ekşimsi koktuğunu, bozulduğunu görünce en sevdiklerimi buzdolabına koyup, bitmek üzere olanlarıda hızla kullanmaya çalışıyorum. Kapağından koklayınca kokusu yaz için biraz ağır gibi gelebilir ama sürdükten sonra kokusu çabuk dağılıyor, beni rahatsız etmedi.

3. Missha BB Cream Matte yazısı burada. Buda baya azaldı, severek kullanıyorum, mat bir yapıda olduğu için yaza çok uygun zaten. SPF 20 korumasıda var :)

4. Burt's Bees Lip Balm, kışın hergün kullandım, yazında kullanmaya devam ediyorum, bitince yine aynısından alacağım,  resimde kapağı kapalı ama buda baya azalmıştı, çantamda masamda hep yanımda :) Yumuşak yapıda olduğundan fazla beklemesin buda bitsin artık :)

5. MAC Dame ve 6. MAC Style Allıklar ikisini beraber almıştım, 2,5 yıl oldu, ikiside günlük kullanım için çok ideal. Ortaları baya açıldı zaten, soğuk tonlu bir makyaj yaparsam Dame'i, daha coral bir görüntü istersem Style'ı kullanıyorum.


7. MAC Mineralize Skinfinish Natural, bunun rengi bana sanki bir tık koyu gibi. Medium verdiler bana ama koyu baya. Tekrar aynısından almayabilirim zaten denemek istediğim başka pudralar var. BB kremin üstüne hafifçe sürüyorum sadece, tek başına pek kullanmıyorum.

8. MAC 6 Mystic Cool Eye Shadow, -yazısı burada- bu palette pembe ve kahverengi olan farları sık kullanıyorum. Hatta kahverengi olanı kaşlarımı doldurmak için hergün kullanıyorum. Diğer renkleride daha sık kullanmalıyım. Nude'lardan Naked'lerden sıkıldım galiba :)

9. Maybelline Dream Lumi Touch Concealer, alttan çevirmeli olduğu için kullanımı çok rahat. Ama bunu bitirip Bobbi Brown correctorlara dönmek istiyorum.

10. Avon Nude Perfection Ruj -yazısı burada- nemlendirme özelliği olan ve rengini sevdiğim bir ruj.

11. Burberry Sport EDT, çok sevdiğim bir parfüm, başka kokuları denemek istiyorum, makyaj masamda 20 tane parfüm olsun istemiyorum :) Elimdeki parfümleri bitirip yeni kokulara yelken açacağım :)

Yazı uzadıkça uzasın istemiyorum ama son zamanlarda bitirdiklerime geldi sıra :)

Benri koyu renk ojeler için aseton artık daha iyisini bulana kadar vazgeçemeyeceğim aseton oldu. Özellikle kabusum olan kırmızılarda çok başarılı.

Vivet ağda bantları beklemekten bozuldu sanırım. Kullanılmıyor, attım bende.

Benri kare pamuklardan başka pamuk kullanmıyorum son zamanlarda :)

Watson'slarda satılan (sanırım markası Beauty Formula'ydı) ağız yıkama suyu. Amway'inkini kullandığım ve çok memnun olduğum için tekrar almayacağım.


Bioderma Sebium H2O, bu yağlı ve karma ciltler için olanıydı, pembesi daha iyiydi, göz makyajını iyi çıkarmıyor, şuanda Loreal'in Micelle suyunu kullanıyorum, Bioderma'nın pembe olanından bir farkı yok diyebilirim üstelik daha ucuz!

Bio True lens solüsyonu, gözlerim diğer solüsyonlar ile rahat etmiyor en iyisi bu bana göre.

B&BW Sweat Pea vücut spreyi, tatlı ve rahatsız etmeyen bir kokusu vardı, hafif ve plastik bir şişesi olduğu için çantamda taşıdım hep, Victoria's Secret ve B&BW vücut spreylerini çok seviyorum ve bittikçe alıyorum.


Rexona deodorantın kokusu, terlemeyi önlemesi iyiydi ancak tekrar almayacağım, aslında tekrardan bir deodorant almayacağım :) Banyodan sonra hafif kokulu bir roll-on ve gün içinde vücut spreyleri, parfümler bana yetiyor, gazlı (aerosol?) şeyleri sevmiyorum.

Nivea Aqua Sensation göz kremi bitti, tekrardan almayacağım çünkü Yves Rocher'inkini kullanıyorum. Uygun fiyatlı, hafif bir göz kremi arayanlar deneyebilir ama yaş 29lara yaklaşınca {blogger burada hüzünlenir :( }
 daha etkili kremlere geçmem gerektiğini düşünüyorum.

Nivea çift etkili göz makyajı temizleyiciside güzeldi. Rimeli falan gayet güzel çıkarıyor, biraz yağlı bir his bırakıyor o kadar.

Max Factor Aqua Lash Maskarayı Amsterdam'dan 5€'ya aldım (artık ucuz diye herşeye atlamıyoruz) ama 5 kere bile kullanmadım. Kurudu gitti, fırçasını temizledim, kaşlarımı taramak için kullanıyorum ama maskara çok kötüydü, sürünce 30 dakika içinde akıyordu.

Yves Rocher saça parlaklık veren frambuazlı sirkeydi bu sanırım. İlk zamanlar iyi anlaştık, sık kullandım, kokusu çok güzeldi ama kullanma sıklığım azalınca etkiside azaldı ve bitti. Zaten artık satılmıyor diye biliyorum.


Syoss parlaklık veren saç spreyi, dev gibi bir şişesi vardı, çok severek kullandım, yapış yapış değil ve saçın şeklinin bozulmasını engelliyor. Biraz parlaklıkda veriyordu açıkçası.

Clinique Air Brush Concealer, bunu bana hediye olarak vermişlerdi standdan, küçük boyuydu zaten ama çok beğendim, hem kapatıyor hem de aydınlatıyor, çantada taşımak için idealdi, ileride tekrar alabilirim.



Çok uzundu :) Ben yazarken yoruldum umarım siz okurken yorulup sıkılmazsınız :)

Bitirme projesinde gelişmeler oldukça yazacağım.

♥Hoşçakalın♥


4 yorum:

  1. inşallah başarılı olursun bitirmede de yeni ürünlere yer açılır. Ben hiçbir makyaj malzemesini bitirip de atmadım bugüne kadar hep eskimiştir dedim gitti:) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) bakalım başarıli olursam yazacağım :)

      Sil
  2. Ne güzel bir sürü şey bitirmişsin. Ben genellikle bitirme konusunda bu kadar iyi olamıyorum inşallah diğerlerini de bitirebilirsin çabucak. :)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;