Salı, Temmuz 30, 2013

Temmuz Favorilerim

Sanırım favorilerim yazılarını sanırım hiçbir zaman düzenli yazamayacağım..

Bu ay sevdiğim birkaç parça birşey olduğuna göre yazabilirim :-) 

Lush Aqua Marina yüz temizleyicisini çok beğenerek kullanıyorum. Evet iştah açıcı bir görüntüsü yok ancak çok iyi temizliyor ve cildi hiç tahriş etmiyor.


Banyoda Yves Rocher'dan aldığım Organik Yulaflı Duş Jelini ve Gommage Botanical Scrubı severek kullandım. Duş jelinin kokusu kalıcı ve yapısı süt gibi. Scrub ise tekrar tekrar alabileceğim, tam istediğim şekilde. Ben doğal malzemeden yapılmış (biraz sert olan) lifimle kullanıyorum, hakikaten ölü deriyi atıyor ve parlak bir görünüm sağlıyor.



Makyaj favorilerim The Balm Shelter lighter rengi, alırken indirimde nasıl olsa denerim falan dedim ama kullandıktan sonra bayıldım :-) Yapısı çok ince, mat değil, öyle parlak da değil, lighter rengi bana tam oldu, sürümü, ciltle bütünleşmesi muhteşem. İndirim döneminde stoklayabilirim :-)  The Balm Put a Lid on it primer ise Urban Decay ve Nars göz makyajı bazlarını kullanmış biri olarak söyleyebirimki pahalı olanlardan hiçbir farkı yok, fiyatı ile favorim oldu zaten :-)  MAC Tropical Taboo koleksiyonundan aldığım Cremesheen Glass Fever Isle rengini sürekli çantamda gezdiriyorum ( yazısı burada) ve yıllardır bende olan kontur için kullandığım Stila bronzer :-)



En üstteki the Balm Shelter lighter rengi, ortadaki Put a lid on it primer ve en alttaki Stila bronzer.


MAC fırça temizleyiciyi uzun zamandır almak istiyordum. Fırçlarımı şampuanla yıkıyordum ama bunuda denemek istiyordum. Özellikle Sigma fırçalarımı yumuşattı. Bu temizleyiciyi bir spreyli/pompalı şişede yarı yarıya su ile karıştırarak kullanabilir ya da derinlemesine temizlik için tek başına da fırçaları temizleyebilirsiniz. Böyle yeterince net anlatamadım ama bununla ilgili ayrıca bir yazı yazacağım.Genel olarak söyleyebilirimki olmazsa olmaz bir ürün kesinlikle değil ama işini iyi yapıyor.


John Freida Frizz Ease serumu aldığımdan beri her düzleştirme öncesinde kullandım. Benim iri dalgalı, zor düzleşen saçlarıma çok iyi geldi. 


İstenmeyen tüylerle savaşma yöntemim genelde jilet kullanmak değil ama Gillette Satin Care Lavender Kiss köpüğü evde bulunsun diye aldım ve çok beğendim, denediğimde sonuç pürüzsüz ve yumuşacıktı.


Braun Silk-epil 7'yi epilasyon aleti almak isteyen herkese tavsiye ederim. Birkaç değişik başlığı var, şarj edilerek çalışıyor ve banyoda, suda kullanılabiliyor. Ha Birde ışığıda var :-) Benim ilk epilasyon aletimi annem ben lisedeyken almıştı, oda Braun'du. 12 yıl sonra bozulunca tercihim yine Braun'dan yana oldu. Epilasyon aletleri yazın kadınların en büyük kurtarıcısı gerçekten. 

Daha ayrıntılı incelemek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.


Avonun makyaj ürünlerinden uzak durmaya çalışıyorum ama kremlerini başarılı buluyorum. Kakao yağı ve gliserin içeren bu ayak kremi sertleşen topuklarıma çok iyi geldi.


Kremin masaj başlığıda var, ben pek işlevsel bulmadım. :-) 


Son olarak beğenmediğim bir ürün. Reklamı çok yapılan Colgate Optik Beyaz diş macunu. Yaklaşık 4 hafta kullandım ve hiçbir beyazlama, ufacık bir ton farkı bile göremedim. Yanındaki Sensodyne köpüren diş macunu ve diğer tüm Sendodyneler favorim :-)  Düzenli kullanımda Sensodyne diş macunları dişlerimde yarım ton / bir ton beyazlama sağlıyor.


Bu kadardı :-) 

Sevgiler

6 yorum:

  1. Far bazini merak ettim yazdim listeme:)
    Colgate nin bu serisini bende beğenmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far bazini suanda %50 indirimle alabilirsiniz gratisten :-) Colgate hicbir ise yaramadi :/

      Sil
  2. The balm shelter'i bende cok severek kullaniyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;