Pazartesi, Temmuz 29, 2013

NYX Girls Oje | Hunter Green

Bahar geçti, yaz geldi ancak ben koyu renk kış ojelerinden vazgeçmiyorum :)

NYX Girls Hunter Green oje kopkoyu bir yeşil. Resimde 2 kat sürüldü. 

Top coat olmadan da parlak bir görünüme sahip. 

NYX ojeleri ilk defa aldım ve kaliteli buldum. Bende 2 rengi daha var, onlardan da ileriki zamanlarda bahsedeceğim. Genel olarak sürümleri, renk vermesi, dayanıklılığı bence çok iyi.

Önem verenler için "Cruelty Free" olduğunu da eklemek isterim.

Aşağıdaki resim gün ışığında çekildi.

  
NYX ojeleri Douglas mağazalarında bulabilirsiniz. Fiyatları 9-10 TL civarı.

2 yorum:

  1. Güzel günlerde kullanmanı diliyorum. Rengi çok güzelmiş. Bu ara Nyx seçili ürünlerde %50 indirim olduğunu da eklemek isterim.

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;