Pazar, Temmuz 28, 2013

Maybelline Color Tattoo Far | On and On Bronze

Merhabalar
 
Ülkemizde makyaj bloggerları arasında çok ünlü olan, çok methedilen Maybelline Color Tattoo farların On and On Bronze renginden aldım ve bu far ile ilgili yorumları {Google'da yüzlerce yorum bulabilirsiniz ama :)} birde benden dinleyin istedim :)

  

Ben son zamanlarda kahve, bronz, yeşil veya özel günlerde koyu renk (gri, siyah, mürdüm) makyajları daha çok sevmeye başladım. Maybelline standını incelerken On and on Bronze rengini kendi tarzıma çok yakın buldum.

Color Tattoo farların en çok sevilen özellikleri kalıcı olması, tek bir geçişte bile yeterince renk vermesi ve sürümünün kolay olması (yüzün parmağınızla bile kolayca sürebilirsiniz.)

Göz kapağıma primer sürmeden göz makyajı yapmam çünkü cildim ve göz kapaklarım oldukça yağlıdır. Color Tattoolarda primera ihtiyacım olmadı hatta bu farı çoğunlukla çantamda gezdiriyorum, sabahları göz makyajı yapmaya vaktim olmadığında çıkarıp hemen sürebiliyorum, kirpiklere de bol bol maskara, günlük makyajımız hazır :)
 

Tek başına kalıcılığı bende 4-6 saate kadar diyebilirim.
 
Yapısı kaygan, kremsi. Sürdüğünüz yerde kilitleniyor ama silmesi kolay. 

On and On Bronze yanar döner, bakıra çalan bir kahverengi. Aşağıdaki fotoğrafta ışık yansıyınca nasıl parladığını görebilirsiniz.


Burada ise yine doğal ışıktaki duruşu. Resimlerde biraz daha açık çıkmış olabilir, öyle değişken bir tonu var ki her açıdan farklı yansıyor.
 

Color Tattoo farların diğer renkleride mevcut. Ben elimde yeterince far olduğu için şimdilik diğer renklerini almayacağım.

4 yorum:

  1. O nasıl bir koyu bakırmış güle güle kullan ama iyiki almamışım rengini hiç sevmedim :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goz kapaginda guzel duruyor aslinda :-) pembe rengide vardi hatta onuda seven cok var :-)

      Sil
  2. göz kapağındaki duruşunu ekleyebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yakin zamanda gun isiginda flassiz cekerek eklerim :-)

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;