Cumartesi, Temmuz 20, 2013

MAC Tropical Taboo Collection | Cremesheen Glass Fever Isle


 MAC Tropical Taboo koleksiyonu bu hafta içerisinde ülkemizde satışa sunuldu.



Tropical Taboo mineral ürünlerden oluşuyor. Yani benim hiç sevmediğim türden :-) Bol bol parlaklık, sim ve ışıltı içeren mineral allıklar, mineralize skinfinishler ve mineral farlar. Ten ürünlerinde ışıltı, parlaklık sevmiyorum. Tercih meselesi.

Bu arada tek tek resimlerini çekmedim ama siz Temptalia'nın koleksiyon hakkındaki yorumlarını buradan okuyabilirsiniz. 

Mineralize Skinfinishlerden Adored ve Rio'yu çok inceledim. Birde Soft&Gentle. Ancak kullanmayacağım ya da çok az kullanabileceğimi düşünerek almadım.

Koleksiyonda dört adet cremesheen glass var. Ben Fever Isle'yi çok beğendim. Tam bir yaz rengi!

İzlediğim birçok blogda da Fever Isle beğenilmiş. Birçok kişinin favorisi olmuş. Standda en çok göze çarpan renk buydu :-)
 

Fever Isle hafif kırmızılık içeren bir mercan rengi. İçinde ışıltıları var ancak dudakta çok belli olmuyor.
 


Cremesheen Glass'ların formülü tam bana göre. Çok hafif ve yapış yapış değil, başka parlatıcılarda göremediğim kremsi yapılarını seviyorum. Ben pek fazla parlatıcı kullanmam ancak Cremesheen Glass'ların yapısı gerçekten farklı ve alınası :-)

Renk vermesi orta derece diyebilirim. Parlaklığı, rengi ve yapısı o kadar çok hoşuma gitti ki pigmentasyonuna falan bakmıyorum. :P Kalıcılığı iyi sayılır ama yinede birşeyler yiyip içince siliniyor.

Dudağımda duruşu 
 

Ve bileğimde duruşu.

 
Fiyatı 54 TL. 

1 yorum:

sizde yorum yapabilirsiniz;