Çarşamba, Temmuz 24, 2013

LUSH Alışverişi

Uzun zamandır uğramak istediğim, almayı düşündüğüm şeyler vardı LUSH'dan. Geçenlerde nihayet uğrayabildim. :)

LUSH mağazaları mis kokularıyla insanı içeri çekiyor :) Yıllar önce yeni açıldığında daha adını bile duymamışken kendimi mağazanın içinde bulduğumu hatırlıyorum :)

Denemek istediğim daha çok ürünü var ancak her gidişimde makul davranmaya çalışıyorum. Ekonomiye yeterince can veriyorum zaten :P

Yeşil top gibi olan Sugar Scrub. LUSH'ın scrublarını çok beğeniyorum. Yılbaşında Sandy Santa Sugar Scrub almış ve çoook beğenerek kullanmıştım, {yazısı burada} ancak Sandy Santa yılbaşına özel üretilmiş bir üründü ve devamı gelmedi. Yeşil olan Sugar Scrub da Sandy Santa ile aynı gibi. (yapı olarak). Bu peelinglere ıslak elinizle dokunduğunuz anda eriyor, bu yüzden eğer tamamını bir seferde kullanmayacaksanız ufak bir saklama kabının içine kırıp istediğiniz kadarını kullanabilirsiniz. 


Aqua Marina yağlı ciltlerin derinlemesine arınmasını sağlayan ve dengeleyen bir katı yüz temizleyici. Cildi hiç kurutmuyor, nemini sağlıyor ve tek kullanımda dahi ciddi anlamda arındırıyor. İçinde yeşil görünenler deniz yosunu, ayrıca kil ve aloe vera da içeriyor. 
Yosun gibi kokmuyor aksine ben kokusunu çok beğeniyorum. Görünüşü yosunlu, yeşil, bulamaç gibi olsada normal bir yüz temizleyiciden daha güzel koktuğu kesin :)
Ben yüzümü ıslattıktan sonra bir parmak alıp yüzümde gezdiriyorum, yavaşça eriyor ve cildi çok güzel temizliyor. En çok sevdiğim özelliğide çok çabuk durulanıyor olması. Tek başına makyajı çıkarmayabilir ki zaten ben yüzümü yıkamadan önce ve yıkadıktan sonra Bioderma H2O ile siliyorum. Makyajı çıkarmada ne kadar etkili olduğunu denemediğim için bilmiyorum.


İki küçük sample kabında bulunanların bir tanesinin Vanishing Cream olduğu kesin ancak diğerinin ne olduğu meçhul :P

LUSH'ın tüm çalışanları çok şekerdir ve mutlaka her alışverişte cilt tipime, ihtiyacıma uygun deneme boyu ürün verirler, bu seferde öyle oldu ancak peeling benzeri olan ürünün ismini bilmiyorum :) Biraz keskin bir kokusu var, iri taneli, beyaz renkli bir peeling. Yüzüme kullandım ve memnun kaldım, belkide vücut içindir. Bilemiyorum :)

Vanishing Cream yağlı ciltleri dengeleyen bir nemlendirici. Gözenekleri küçültmeye ve sivilce lekelerini azaltmaya yardımcı oluyomuş. Çok küçük olduğu için kullandıktan sonra bitenler yazılarında görebilirsiniz yorumlarımı.

Mini bir alışverişti ama hepsinide çok severek kullanıyorum. LUSH yavaş yavaş favorim olmaya başlıyor :)

Son olarak aldıklarımın fiyatları

Sugar Scrub 9 TL

Aqua Marina 27 TL

Görüşmek üzere, hoşçakalın :)

4 yorum:

  1. güle güle kullan canım.lush'ın ürünlerini bende çok severek kullanıyorum.sugar scrubları merak ettim mutlaka deneyeceğim.çok güzeller tekrar mutlu günlerde kullanman dileğiyle.bloğunu takipteyim bende beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. aqua marinadan çok memnun kalmıştım ben de.. scrubı da denenecekler listesine aldım bakalım..

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;