Pazar, Temmuz 21, 2013

Gratis İndiriminden Aldıklarım

  Gratis 4. yaşına özel 19-21 Temmuz tarihlerinde indirime girdi.

Benim aldıklarımdan The Balm'lar hariç hepsi ihtiyaç :)

Soldan Garnier güneş sonrası nemlendirici ve ferahlatıcı losyon. Bunu 13,75 TL'ye aldım. Güneş ürünleri %40 indirimliydi. Güneş sonrası ürünler koruyucu faktörlü ürünler kadar önemli benim için. Nedense çabuk kızarıyorum, ne kadar koruma faktörlü kremler sürsemde güneşlendiğim ilk günlerde sırtım kızarıyor ve acıyor :/

John Freida Brillant Brunette şampuan ve Frizz-Ease onarıcı bakım serumu. John Freidalarda ikinci ürüne %50 indirim vardı.


Loreal'in üç etkili makyaj temizleme suyunu merak ediyordum. Bu ürün Bioderma H2O ile benzer, fiyatı Bioderma'dan daha ucuz ve aralarında pek fark yokmuş diye yorumlar okudum. Zaten bendeki H2O bitmek üzereydi. Yanındaki yine Loreal makyaj temizleyici. Sanırım buda yeni çıkmış. Göz makyajı temizleyicim bitti bitecek. Kullandıkça yazacağım Lorealleri. İyi oldu bu indirim gerçekten :)

The Balm'dan sadece meşhur olan primerı Put A Lid On It'i alacaktım ancak 2.si bedava olunca yine çok beğenilen Balm Shelter'ı da aldım. Balm Shelter bir renkli nemlendirici, SPF 18 koruma özelliği var, glowy bir yapısı olmasına rağmen yağlı cildimde pek parlama yapmadı. Gerçi üzerinden hafif pudra ile geçerek sabitledim. Kapatıcılığı ise çok az, nemlendirmesi iyiydi. Fena bir ürün değil yani indirimden alınabilecek birşeydi benim için :) En açık olan lighter rengini aldım.

Put A Lid On It ise övüldüğü kadar var hakikaten. NARS Primer'ım ile karşılaştırma yapabilirim ileride. Belkide NARS'dan bile daha iyidir :)


Benri kare pamuklar ve Benri koyu renk ojeler için asetonlar. Bunlarda %50 indirimliydi. Stokladım :)
 

İndirim bugün bitiyor :) 

♥Herkese mutlu pazarlar♥

6 yorum:

  1. Loreal ürünlerinişn tanıtımını sabırsızlıkla bekliyorum (:

    YanıtlaSil
  2. frizzease serumu cok merak ediyorum hepsini güle güle kullan
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan aldıklarını. Ben de balm shelter ı aldım pek methediliyor diye ama sarmadı beni. memnun kalmadım. İnşallah sen memnun kalırsın. sevgiler...
    http://makyajvekitap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :-) the balm shelteri sevdim hemde cok :-) blogunu takibe aldim, sevgiler..

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;