Cuma, Temmuz 05, 2013

Dove Saç Dökülmesine Karşı Bakım Serisi

Geçtiğimiz hafta Dove'dan kocaman bir paket aldım :)

Çok şık ve beyaz bir kutuda sunulan Dove'un geliştirdiği saç dökülmesine karşı bakım seti ile ilgili deneyimlerimi sizinle de burada paylaşacağım.
 
Bende dönem dönem (özellikle mevsim geçişlerinde) saç dökülmesi yaşıyorum, bu yüzden seti denemek için sabırsızlanıyorum :)

Beni en çok heyecanlandıran saç bakım maskesi ve serumları oldu, bakalım bendeki sonuçlar nasıl olacak :)



Özellikle setin aynalı kutusuna bayıldım :) 


Dove'un şampuan, saç kremi, saç bakım maskesi ve saç bakım serumundan oluşan bu seti özellikle dökülmelere karşı saçı dipten uca besleyerek saçların güzel ve güçlü kalmasını sağlıyor.


Bu seti bana ulaştıran Aytaç Bey'e teşekkür ederim.

Dove'u sosyal medyada takip etmek için aşağıdaki adresleri tıklayabilirsiniz;

Dove Facebook Sayfası: https://www.facebook.com/DoveTurkiye
Dove Twitter hesabı:  https://twitter.com/DoveTurkiye 

 
*Ürünler tarafıma denemem için gönderilmiştir ancak yorumlar tamamen tarafsızdır ve bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sizde yorum yapabilirsiniz;