Cuma, Haziran 28, 2013

Yves Rocher İndirimi


Yves Rocher indirimi hala devam ederken, fikir vermesi açısından indirimden seçtiklerimle ilgili bir post hazırlamak istedim.

Yves Rocher nispeten uygun fiyatlı bulduğum ve indirim dönemlerinde kolay kolay karşı koyamadığım markalardan biri :)


Alırken çok fazla vaktim yoktu, aklımda olan, daha önceden bakmak istediğim birkaç şeyi alıp çıktım.

Organik yulaflı duş jeli. Kokusu tertemiz, beyaz sabun gibi, yapısı losyonumsu gibi görünüyor, henüz kullanmadım, ben pek duş jeli kullanan biri değilim, daha çok sabuncuyum :) Ama Yves Rocher'in bu iştah açan serisini beğeniyorum. Genel olarak ürün içerikleri konusunda pek bilgi sahibi değilim ama bu duş jeli doğada çözünebilen bir formüle ve organik bir içeriğe sahip. 

Gommage Scrub'ın iri taneli olduğunu görünce hemen almaya karar verdim. Ben ince taneli scrubları pek beğenmiyorum. İri taneli olanların daha etkili olduğunu düşünüyorum, tanecikleri varla yok arası olan scrubları sanki boşuna alıp kullanıyormuşum gibi geliyor bana  :) Bu arada cildim alerjik veya hassas değildir, bu yüzden sorun yaşamıyorum. Benim aldığım kayısı çekirdeği özlü olanı. 

Eşimi de düşündüm tabii ve ona da traş sonrası losyonu aldım :)

Son zamanlarda göz çevresi kremi arayışına girmiştim, günlük olarak göz çevremi nemlendiren Nivea göz kremini kullanıyordum ancak başka bir göz kremi bakıyordum. Yves Rocher'un (ben mi daha önce farketmedim bilmiyorum ama) birkaç çeşit göz kremini çıkmış sanırım, hepsini tek tek inceledim, tabiki bazıları çok ileri yaşlar içindi ama sağolsun satış görevlisi 25-30 yaş aralığı için Serum Vegetal serisinden bu kremi önerdi. Bu seri ilk kırışıklarla mücadele etmek için geliştirilmiş. İddiası mor halkaları, kazayağı çizgilerini ve göz altı torbalarını yok etmesi. Kırışıklıkları saymazsak bende çok şükür :/ hepsi mevcut. Yine bununda içeriği bitkisel (hiçbirinin %100 bitkisel olduğuna inanmıyorum da..) ve yapısı hakiketen yoğun. Ancak hemen emiliyor ve asla yağlı bir yapısı yok, 2 gündür kullanıyorum ve çok sevdim, önemli gelişmeler olursa bu kremle ilgili başka postlarda bahsederim.

Son olarak da minik bir böğürtlenli edt parfüm aldım. Ben Yves Rocher'in bu meyveli serisini çok beğeniyorum, daha önceleri hindistan cevizli olan parfümünü de kullanmıştım, bu sefer ufak çanta boyu olanı tercih ettim, kalıcılığı çok iyi değil ancak yaz için oldukça uygun, ferah, baymayan bir kokuya sahip. 

Fiyatlarını merak edenler için yazayım:

Organik Yulaflı Duş Jeli 19,90'dan 14,90'a düştü

Gommage Scrub 23,90'dan 16,90'a düştü

Traş sonrası losyonu 29,90'dan 22,90'a düştü

Göz kremi 64,90'dan 39,90'a düştü

Böğürtlenli edt parfümün fiyatını ise maalesef hatırlamıyorum :( Ama çok çok uygun bir fiyatı vardı.





6 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım güzel bir alışveriş olmuş seninkiside (:

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullanın :) sabun sevenlerdensen eğer yulaflı banyo sabunu da var tavsiye ederim çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur Ederim :) Yulaflı banyo sabununa da bakabilirim :-)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım. Scrub geçen ay bitirdiğim enerjik kokusunu çok sevdiğim bir ürünü. Mini parfümler ise tam çantaya atmalık :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim, scrubi bende cok sevdim, mini parfumden yine alabilirim :-)

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;