Çarşamba, Mayıs 01, 2013

YSL Volume Effet Faux Cils Maskara / Siyah


Merhaba

 :)

Daha önceleri bu maskaranın mürdüm / koyu mor tonlu olanından bahsetmiş ve çok beğendiğimi yazmıştım. (yazısı burada)

Buda aynı maskaranın siyah olanı, 01 nolu rengi.

Özellik olarak aynılar ama günlük olarak kullandığım renk siyah değil maalesef mürdüm rengi olanı :)

Siyahı ise daha dramatik bir görünüm yakalamak istediğimde kullanıyorum.




Tek kat sürüldü, üst üste birkaç kat sürülürse akma yapıyor. Hele benim gibi yağlı bir cildiniz varsa 1 saat içinde hemen akıyor, hiç affetmiyor :/

Mürdüm olanı nedense daha dayanıklı.

Çözüm olarak Nars Primer'ımı göz kapaklarıma sürerken kirpiklerime de hafifçe sürünce akma riski de en aza indirgenmiş oluyor :)




Aslında bu yazının yerine Nisan Favorilerim olacaktı ancak Bloggar'da fotoğraflar inanılmaz yavaş yükleniyor... Neyseki hazır sayılır yakında Nisan Favorilerim burada olacak :)
 

 





6 yorum:

  1. bu maskaranın testerını kullandım , aslında güzel ama iki kattan itibaren biraz topaklanma yapabiliyor. Onun dışında, göz çevrem yağlı olmasına rağmen akma sorunu yaşamamıştım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet topaklanma, yapıştırma sorunu var, ne güzel akma yapmamış size bende yapıyor maalesef :(

      Sil
  2. tesadüfen blogunu buldum bu güzel resşmli postuna yorum yazmasam olmazdı;) takibe aldım
    şimdi blogunda gezintiye çıkıyorum
    yildizlimakyaj.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Merhaba uzun zaman olmuş ama inşallah cevaplarsiniz sivex sivilce losyonunu nasıl kullanıyorsunuz anlatır misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yüzümü avene cleanance jel ile temizledikten sonra akşamları tüm yüzüme ince bir tabaka halinde sürüyorum, sivilce sorunum fazlalaşırsa (regl dönemi gibi) bu sefer sabah-akşam yüzümü temizledikten sonra ince tabaka halinde sürüyorum. Sürdükten sonra kurumasını bekleyin, sürdüğünüz ilk anda biraz yapışkan oluyor ancak kuruyunca pek birşey kalmıyor :)

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;