Cumartesi, Mayıs 04, 2013

Nisan Favorilerim

Geç kalan Nisan Favorileri yazımı nihayet yazabiliyorum :)

Blogger'a bir türlü fotoğraf yüklemedim, yarısını geçen hafta, yarısını ise bugün yükleyebildim.. 

O denli yavaştı yani :)

Havalar ısındı, deodorant ihtiyacı arttı, genelde yaz favorim Nivea Pearl&Beauty serisi, sprey olanı biraz boğucu, çok pudralı ama kokusunu beğeniyorum ve terlemeyi önlemesi bana yeterli geliyor. Vaadettiği gibi koltukaltlarını güzelleştiriyor mu bilemiyorum ki zaten öyle bir sorunumda yok (kararma vs. gibi)


Neutregona'nın yeni çıkardığı siyah nokta karşıtı seriden toniğini aldım bu ay ve cildimdeki fazla yağı alması açısından çok beğendim.

Bioderma Sebium H2O, bunu ve pembe olanını çok beğeniyorum, kaç kere yazdım hatırlamıyorum ama :) 

Sivex losyon, sivilce çıkan dönemlerimde en büyük yardımcım.


Bu ay Nivea markasından beğendiklerim çok oldu.

Çift etkili göz makyajı temizleyicisini göz makyajımı, özellikle de rimelimi çok iyi çıkardığı için hem de bunu göz çevremi yağlandırmadan (hatta yeteri kadar nemli bırakarak) yaptığı için çok sevdim.

Nivea Aqua Sensation göz çevresi kreminin iddiası anti-shadow yani koyu halkalara karşı olması, düzenli olarak kullandığımda evet bir nebze aydınlattı ama ben genetik yapımdan kaynaklanan koyu göz halkalarıma bir çare aradığım için değil, (ne yaptıysam tamamen yok olmadılar, olmayacaklar) hafif bir nemlendirici olsun diye kullandım. Nemlendirmesi bana iyi geldi, kavanozda değil de tüpte olsaydı daha rahat kullanırdım ama şimdilik iyi gidiyoruz :)




Phyto Phytodefrisant elektriklenme karşıtı, bitkisel saç balmı. Eğer dalgalı veya kıvırcık saçlarınız varsa mutlaka edinin. Ben bu ay aldım ve dalgalı saçlarımla artık daha barışığım, banyodan sonra saçlarımın suyunu havlu ile alıp 1 fındık kadar sürüyorum ve tarıyorum. Bazen saç kurutma makinesi ile kurutuyorum bazen de kendi halinde kurumaya bırakıyorum, tamamen kuruduktan sonra dalgalar gerçekten bambaşka oluyor :)

Hayvanlar üzerinde test edilmeyen ve büyük oranda bitkisel içerikli bir ürün.

Eczanelerde 50-60 TL civarında ancak online eczanelerde daha uygun fiyatlı olacağını düşünüyorum.


Kullanma Kılavuzu


Yapısı jel şeklinde


Yakın zamanda saçlarımı koyu kestaneye boyattım ve John Freida'nın kahvarengi saçlara özel elmas parlaklığı vaad eden bu ikilisini aldım, şampuan ve saç kremi.

Boyamı güzel koruyor, saç bakımında sadece bu şampuanı ve saç kremini kullanmadığım için tek başlarına çok işe yarayıp yaramadıklarını bilemiyorum ancak verdiği temizlik hissi, boyanın çabuk akmasını önlemesi açısından beğendiğim bir ikili :)

Saçlarımı düzleştirmek istediğimde banyodan sonra kullandığım tek favorim var 

John Freida 3-day Straight

Sadece ıslak saça uygulanabilen bir ürün, sprey şeklinde saçlarıma en fazla 5 fıs sıktıktan sonra (fazlası biraz yağlandırma, yapış yapış hissi veriyor) fön makinesi ile kurutuyorum ve ardından düzleştirme işlemine geçiyorum.

Düzleştirmeyi benim inatçı, dağınık dalgalı, elektriklenen saçlarımda yarı yarıya kolaylaştırıyor ve sonrasında 3 güne kadar (ben yıkamadan en fazla 2 gün durabilirim ama) fönü koruyor ancak 2-3 gün boyunca dümdüz saçlar hayal etmeyin arada müdahele etmek gerekiyor ama dediğim gibi en büyük yardımı düzleştirme sırasında çok uğraştırmaması ve saçları ısıya karşı koruması.



Philips ProCare Keratin saç düzleştirimi bu ay çook severek kullandım :)

John Freida 3-day Straight ile birlikte kullanıyorum tabiki ve 230 derecede kullanmama rağmen saçlarımda hasara yol açmadı ve saçlarımı matlaştırmadı.


Aseton'un favorisi mi olur demeyin benim bu ay oldu :)

Benri koyu renk ojeler için olan bu asetonu Dünya Kadınlar Günü'nde Gratis alışverişimde hediye olarak vermişlerdi, üzerindeki açıklamayı okuyana kadar haftalar geçti :) Kullanayım bakalım dediğimde tırnaklarımda koyu bordo ojelerim vardı ve denedikten sonra gözlerimle gördüm ki gerçekten bu aseton koyu renk ojeleri tırnak etlerine bulaştırmadan çıkarıyor..




NYC Turbo Dry Top Coat

Bu ay içerisinde aldım ve kısaca şunu söyleyebilirim, bu oje kurutucu Sally Hansen Insta-Dry'ın pabucunu dama atar, hemde yaklaşık 3,5 - 4 TL'lik fiyatıyla!


Gerçekten 60 saniye içerisinde ojelerim kupkuru oldu ve dayanıklılığı arttı, üstelik ojenin üzerinde sert / parlak bir tabaka olarak durduğu için tırnaklarımın kırılmasını da önlüyor.


Ojenizi sürdükten 2 dakika sonra uygulamak gerekiyor.


Fırçasının pek bir özelliği yok, normal bir oje fırçası.


Bu ay en çok sevdiğim ojelerim :)

Bahar gelince koyu renk ojeleri tamamen bırakamasamda canlı renklerin yeri başka

Sol baştan

Orly Rage yazısı burada

China Glaze Traffic Jam yazısı burada

Orly Star Spangled yazısı burada


Bobbi Brown Wild Rose Rujum :) Yazısı burada




Ve bu ay alıp çok beğendiğim Stradivarius gömleğim :)

Pamuklu olsaydı daha iyi olurdu maalesef %100 Polyester :/

Fiyatı da çok uygundu zaten 30 TL civarıydı..




Güzel bir bahar mevsimi geçirmeniz dileğiyle hoşçakalın :)

11 yorum:

  1. aseton bence de çok güzel ama kokusu berbat. nyc ben de denemeliyim o zaman. yarısına kadar kullanıp atmak gerekiyor insta dri'yi. hep bu güzel bluzleri polyester yapıyorlar. ama güle güle giy çok şirin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum asetonun kokusu çok berbat :/ ama en azından koyu renk ojeyi nasıl sileceğim kabusu bitmiş oluyor :) NYC çok çok iyi, bende insta-dri'nin yarısına geldim ve uhu gibi oldu malesef :( gömleğimi çok sevdim bende sağol :)

      Sil
  2. john frieda ürünleri en sevdiklerim:) hediye çekilişimede beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Dün akşam da duştan sonra kullandım phyto'yu sonuç hep doğal ve mükemmel :)

      Sil
  4. Blogunu okumaktan çok keyif alıyorum ♥

    Hepsi gerçekten çok güzel ürünler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum bu yorumunuza ♥♥♥ çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Niveanın rolonunu kullanmıştım bende çok nefis bir kokusu var bloğunu yeni keşvettim sevdim ♥
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yıllardır kullanırım bu deoyu :) teşekkür ederim bende sizi takibe aldım :)

      Sil
    2. Sizde hoşgeldiniz mutlu oldum teşekkürler,sevgiler (:

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;