Salı, Mayıs 14, 2013

L'oreal Caresse Rujlar Sweet Berry ve Hypnotic Red

Merhaba :)

Yumuşak, hafif ve parlak yapıları sayesinde çok ilgi gören L'oreal Caresse rujlardan nihayet bende aldım :)

Ülkemizde bulunmayan Revlon'un Lip Butterları ile L'oreal Caresse rujların hemen hemen aynı ayarda olduklarını okuyunca denemek istedim.

Ambalajlarını biraz ucuz, basit buldum, daha iyi olabilirdi.


Bendeki renkleri 103 Sweet Berry ve 403 Hypnotic Red




Hypnotic Red kabında kıpkırmızı dursada aslında sürünce fuşyamsı, soğuk tonlu bir pembeye dönüşüyor.

Sweet Berry ise tam istediğim gibi bir nude :)


En başta da yazdığım gibi L'oreal Caresse rujlar oldukça yumuşak yapıda, ağırlığı olmayan, parlak bitirişli ve nemlendirme özelliği olan rujlar.

Clinique Chubby Stickler ile biraz benzerler ancak daha parlaklar.

Yaz için çok ideal ama sıcak havada eriyeceklerini düşünüyorum o kadar hafif ve gloss gibi bir yapıdalar yani :)

Sürümü çok rahat, ayrıca renk vermeside çok çok iyi.

Flaşlı çekimleri

Bileğimdeki duruşları (flaşsız, gün ışığında)


Bu arada drugstorelardan aldığınız ürünlerin ürün koruma bantlarını ve alarmlarını iz bıraktırmadan nasıl soyuyorsunuz, lütfen bilen söylesin :) Bu şekilde üzerinde zamk gibi yapış yapış duran ürün kabı görmek istemiyorum ama ne yaptıysam da çıkartamadım şu yapışkan şeyin artıklarını...


Unutmadan fiyatlarını da yazayım, normalde bu rujların tanesi 26-27 TL civarı ben anneler günü indiriminden tanesini 13-14 TL civarında aldım.



12 yorum:

  1. Güle güle kullan rujlarını.Bu rujlardan Dating Coral'ı çok beğenince indirimde Fuşya tonlusunu aldım.Gerçekten çok hafif yapılılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Dating Coral rengine de bakmıştım standda o da çok güzeldi, sende güle güle kullan :)

      Sil
  2. bant konusunda ben de çok dertliyim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef ben de.. Hele Flormar'ın rujlarının o kadifemsi kabına yapıştırılan bantlar çıkınca yapış yapış oluyor, aseton, alkol birşey fayda etmedi.

      Sil
    2. Kolonyayı deneyeceğim, asetonun ambalaja daha çok zarar vereceğini düşünüyorum (rengini attırması gibi) ama onu da deneyebilirim :)

      Sil
  3. Kalıcılıklarını beğenmedim ama nemlendirmesi gayet güzel bu serinin. Asetonla siliyorum ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kalıcılıkları pek iddialı değil aslında ama yapı olarak zaten hafif olduğu için kalıcı olmayacağını anlamıştım alırken :) Aseton işini denemeyeceğim :)

      Sil
  4. ürün koruma bandı dedin, yaramı deştin :( :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) çözüm bulduk gibi şimdilik, asetonla ya da kolonya ile silmek :)

      Sil
  5. alkol ya da kolonyalı pamukla silince iz kalmıyor :)

    YanıtlaSil
  6. slm :) Bu serinin her rengi çok güzel seviyorum bu rujları :) bende bloguma bklerim :) http://sekerengi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;