Salı, Mayıs 21, 2013

Bobbi Brown Longwear Eyepencil / Black Plum

Merhaba :)

Hani "sür ve çık" göz kalemleri vardır ya işte onlardan birini göstermek istedim bugün size.

Bobbi Brown Longwear Eyepencil Black Plum rengi.

Yumuşak yapıda, sürümü kolay (ama aşırı kremsi yapıda değil) bunun yanında kalıcılığı oldukça iyi olan bir göz kalemi.


Ucunu güzel açamadım, aslında birazda çabuk bitmesin diye çok açmadım :P

Bu kalemler kendi kalemtraşları ile birlikte satılıyor ancak onun fotoğrafını çekmeyi unutmuşum, kendi kalemtraşı ile açıyorum ben gayet kaliteli ve işe yarar çünkü.

Sürümü rahat olduğu için ucunu çok inceltmeye gerek kalmıyor, zaten ben renkli kalemleri çok ince sürmeyi sevmiyorum.


Bobbi Brown'ın bu serisindeki kalemler yanlış bilmiyorsam jel eyelinerların kalem şeklindeki hali. Bende jel eyelinerı da var,  kalıcılı olmaları ve duruşları bakımından benziyor.

Black Plum çok koyu olmayan bir patlıcan moru, tam mat değil, hafif metalik bir duruşu var.

Bileğimde duruşu


Renk vermesi gayet iyi.

Sürdüğüm yerde sabitleniyor, daha kalıcı olmasını istersem altına Nars Primer kullanıyorum işte o zaman akması imkansız bir hale geliyor :)




Kalem çekmek konusunda çok ahım şahım yeteneğim yok :) Yapıyoruz işte birşeyler :)


Kirpiklerimde rimel olarak YSL Volume Effet Plum (mürdüm) rengi maskara var, bu kalem ile muhteşem ikiliyi oluşturuyorlar :)



Aynı kalemin Smoke (Gri) rengi de bende mevcut, onu da ileriki bir zamanda yazacağım.


Fiyatını hatırlamıyorum ancak Boynerlerde ve Akmerkez'deki Bobbi Brown mağazasında bulabilirsiniz.


9 yorum:

  1. böyle renklere bayılıyorum,sana da çok yakışmış :) yazını okuduktan sonra aklıma girdi bu kalem :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok güzelmiş mor kalem delisi olduğum için i ara bunada bakayım.:)

    YanıtlaSil
  3. Göz rengine en çok yakışacak renk de budur bence! :)

    YanıtlaSil
  4. Blogunu severek takip ediyorum çok güzel:* zuhalvarol.com ben de beklerim:)

    YanıtlaSil
  5. Kalemin rengi çok etkileyici. Kendine uygularken far kullandın mı yoksa sadece primerin rengi mi gözüküyor resimlerde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada sadece primer uygulamıştım, primerın üzerinede kalemi çektim, far yok :) Evet bu kalem çok etkileyici rengi bir harika :)

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;