Çarşamba, Nisan 10, 2013

Yeniler / Laura Mercier, Orly, NYC Ojeler

Merhaba :-) 

Son zamanlarda alıp beğendiklerimi bir araya topladım.

Birkaç parça birşey aslında, nicelik olarak çok değil ama hepsini nitelik olarak :) beğendiğim için birarada göstermek istedim :-) 


İlk olarak Laura Mercier Bronzing Duo Coral Bronze rengi.

Bronzer kullanmak, kontor/kontür yapmak günlük makyaj rutinimde pek yok ama yinede bazen yüzümü daha ince göstermek için bende bronzera ihtiyaç duyuyordum, sırf bronzer olan bir ürünü almaktansa böyle ikili bir allık/bronzer bir arada olması bana daha kullanışlı geldi.

Kutusu hafif ama fırçası yok [bunu eksi puandan sayabiliriz :-) ] Aynası fena değil, yinede kullanışlı, sade/şık bir görünüşü var. 



Her iki tarafında da hafif ışıltıları var, resimlere tıklayınca görünmesi lazım, bronzer olarak beklenen saglıklı, ışıltılı görünümü sağlıyor, allık olan kısmı öyle tupturuncu değil, bronzer olan kısmı da yüzde çamur gibi durmuyor, fırça ile her iki tarafta kolayca dağıtılabiliyor ki ben açık tenliyim, genelde bronzer konusunda doğru seçim yapamayacağımı düşünürdüm ama neyseki tam kararında bir seçim yapmışım :-) 

Hatta iki tarafıda karıştırarak kullanınca da gayet sürülebilir bir allik tonu çıkıyor ortaya.



Aşağıda renklerini kolumda göstermeye çalıştım, üstteki allık tarafı, alttaki ise bronzer.

Kalıcılığı orta diyebilirim, pigmentasyonuna gelirsek aslında çok uğraştırmıyor rengini vermek için ama yinede daha çok pigmentli allıklar ve bronzerlar kesinlikle var. Bu konuda bu ürünün pek iddialı olduğunu söyleyemem.

Genel olarak özellikle yaz için çok uygun bir ürün olduğunu düşünüyorum :-) 


Ve yine Laura Mercier'den bir ürün, Lip Stain / Shy Pink

Aslında bu tarz, minik kavanozda sunulan dudak veya göz ürünlerini hijyenik olmadıkları gerekçesiyle tercih etmiyorum ancak yine rengine, duruşuna aldandım :-) 

Cam kavanozda olmasıda çok iyi.



Nemlendirme özelliği yok denilebilir, dudaklara kremsi/doğal bir görünüm sağlıyor, bitirişi satin/hafif metalik olsada dudakta çok doğal görünüyor, şuana kadar farkettiğim olumsuz bir özelliği varsa oda hafiften kuru yapıda olması. Kalıcılığı beklentimden yüksek çıktı, rengini çok iyi veriyor. Yoğun katı/kremsi bir yapısı var, parlaklık vermiyor. Mat yapıda.



Bileğimdeki duruşu böyle, dudakta ise biraz daha pembemsi gibi. En çok sevdiğim yanı doğal dudak rengine cok yakın bir tona sahip olması. Hatta nude ruj sevenler bu rengi seveceklerdir :-) 


Ve Orly ojeler..

Orly beni hemen hemen hiçbir renginde pişman etmeyen bir marka, bu iki rengide öyle oldu.

Winter Wonderland ve Nite Owl

Yakında tırnaklarımdaki duruşlarını eklerim :-) 


NYC ojeler Watsons'a yeni gelmiş galiba, fiyatı 3,5 TL civarıydı, kısa sürede kuruduğu doğru, özelikle Mulberry Street rengini gece yatmadan hemen önce sürdüm, sabah uyandığımda kupkuruydu ve hiçbir bozulma olmamıştı.

Park Ave de mat kahverengi.

Bunlarıda ayrıca fotoğraflayıp ekleyeceğim :-) 


Laura Mercier'leri Morhipo indirimine denk gelip aldım, sabah sabah daha gözlerim açılmadan ekonomiye can verdim :/ Bronzer 54,50 TL, Lip stain 34 TL'ydi.

Orly ojeler onlineeczanem.com 'dan.

Alışverişe ara vermem lazım acilen demiş miydim? :-) 


3 yorum:

  1. laura mercier'in duo allıını ben de aldım, yine senin gibi coral engini ama daha uygulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kullandım bu hafta baya bi :) Beğendim, yazın daha çok işime yarayacak :)

      Sil
  2. laura mercier allığın rengini çok beğendim:)
    blogumuza bekleriz:)
    http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;