Pazartesi, Nisan 01, 2013

Mart Ayında En Çok Sevilenler

Makyaj

Clinique Anti Blemish Fondöten. Yazısı burada.

Burberry Beauty Cameo Allık. Yazısı burada.


Cilt Temizliği

La Roche Posay Effaclar Jel. Effaclar Duo ile iyi bir ikili oldular :-) 

Differin Jel. Bunu yıllar önce doktorum yazmıştı, bu ay yine aldım, kullandım :-)  Ama haftada 2-3 akşam sürüyorum, sabahları ise Effalar Duo ile devam. Cildi soyarak yeniliyor. Mutlaka gece kullanılmalı ve sabahları güneş koruyucu sürülmeli.



Göz Makyajı Temizleyicisi

La Roche Posay Respectissime. İki fazlı, yağlı his bıramıyor ve çok iyi temizliyor, gözlerimi hiç yakmadı. Bitince kesinlikle yine bundan alacağım :-)

                                                              

Parfüm

Bvlgari Jasmin Noire EDP. Yeni aldım :-)  Çok klas :-) bir koku. Çok kadınsı! Vanilya notaları içeriyor ve yasemin... İmza parfümüm olabilir :-)


Saçlar

John Freida Frizz-Ease 3-Day Straight Spray. Fön öncesinde ıslak saça sıkıp kuruttuktan sonra düzleştirme işini inanılmaz kolaylaştırıyor. 3 güne kadar dümdüz, bozulmamış saçlar hayal etmeyin ancak yinede fön normale göre daha çok dayanıyor. 2 aydır düzleştiricimi 230 derecede kullanmama rağmen bu spreyin sayesinde kırılma, yıpranma olmadı.

Gliss Ultimate Repair Onarım Spreyi. Bundan kaç şişe bitirdim hatırlamıyorum. Bittikçe de almaya devam edeceğim. Saçlarımı düzleştirmeyip dalgalı kullanacağım zamanlarda banyodan sonra kullanıyorum.

Yves Rocher  Frambuazlı Saç Bakım İksiri. Bu iksir :-) mis gibi frambuaz kokuyor, saçlarımı yıkadıktan sonra bunu kullanıp duruluyorum, kokusu harika ve parlatıcı etkisi var.


Tırnaklar

Essie Apricot Cuticle Oil. Yazısı burada.


Banyo / Duş

Nivea Harmony Time Kremli Duş Jeli. Aslında kremli duş jelleri ya da genel olarak duş jelleri pek tercihim değil. Son zamanlarda iyice sabuncu oldum :-) Ama bunun kokusunu, vermiş olduğu temizlik hissini ve yapısını çok beğendim.


Slatkin&Co. Bath&Body Works Mumlar 
(Balkabağı Tarlası / Pumpkin Patch ve Yapraklar / Leaves)

Balkabağı olan mis gibi şekerli kabak tatlısı gibi kokuyor :-)  Cadılar Bayramına özel üretilmiş. Hatta kabak tatlısından daha güzel kokuyor! Kokusu çok yoğun, şahsen ben 1 saatten fazla yakamıyorum çünkü bütün ev bol şekerli kabak kokuyor :-)


Leaves ise sonbaharı hatırlatan bir koku, elmalı/tarçınlı gibi, çok sıcak bir koku. Daha yakmadım gerçi ama kavanozundan koklayınca hissettiklerim bunlar :-)  Pumpkini yazarken bunu da ekleyeyim dedim :-)




Yazarken çok uzun geldi nedense  :-) Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur :-)

12 yorum:

  1. Burberry allığın rengine vuruldum desem yeridir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bende vuruldum! Her sabah onu sürüyorum :)

      Sil
  2. cameoyu alırsam tek sorumlusu sensin haberin olsun :P o essieyi yorumunu okuduktan sonra çok aradım her sephoraya boynere gittiğimde baktım ve bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tutabilsek kendimizi keşke :) Bende fondötenini istiyorum da İstinye Park'a gidemiyorum yoğunluktan ama beklesin şimdilik :)

      Essie belki İstinye Park Sephora'da vardır ama ben Marmara Forum'dan almıştım.. Çok işe yarıyor Essie :)

      Sil
  3. saç düzleştirici ürün almak istiyorum.sadece fön için değil,diğer zamanlarda da düzleştirici etki sağlıyor mu john freida.
    bloğunu takipteyim,bende beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. John freida tek basina saclari duzlestirmiyor ancak saclara biraz uysallik ve yatistirici etki sagliyor ama dedigim gibi ustune fon cekerseniz cok basarili fakat birtek bunu sıkıp birakirsaniz etkisi olmaz :-)

      Sil
  4. John Freida spreyin etkisi gerçekten harika.Gerçekten çok başarılı.

    Benim blogumada beklerim seni canım;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende beğeniyorum, her düzleştirme öncesi mutlaka kullanıyorum John Freiada'yı :)

      Sil
  5. la roche posay respectissimeyi ve bulgari jasmin noiri merak ettim.Bende bloğuma beklerim izleyicim olursan çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi içinde ayrı yazılar yazabilirim :) la roche posay hakikaten çok iyi bir göz makyajı temizleyicisi, Jasmin Noir de çok etkili bir parfüm, arkanızda iz bırakanlardan :)

      Sil
  6. ozaman en yakın zamanda kokusunu denemeliyim :) la roche posayın birçok ürününü kullandım ve hepsinden memnun kaldım şaşırtmayacağını biliyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LRP konusunda aynı fikirdeyim, ne yapsalar güzel oluyor:) Parfüme bende hergün bir kez daha bayılıyorum :)

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;