Pazar, Nisan 07, 2013

Bitenler / Çöpe Gidenler #4

Yazıya başlamadan önce farkettim ki ben takip ettiğim bloglarda bitenler / çöpe gidenler yazılarını okumayı çok seviyorum :)

Bakalım ben neler bitirmişim, çöpe göndermişim :)

Yine hepsini bir kutuya topladım.


Clinique Anti-Blemish Tonik favorilerimden biriydi, hala yerine {alkol içeren} bir tonik almadım, Bioderma Sebium H2O duruyor tonik olarak sayılırsa, Clinique'in mor şişeli olan 2 numaralı clarifying lotion'u da var {seyahat boyu} onuda seviyorum, bakalım :)

Artistry Balancing Lotion, yüz kremi, buda deneme seti şeklindeydi, toniği ve yüz temizleme jeli ile birlikte üçlü olarak almıştım, üçünüde beğenmiştim, aslında bu krem bitmedi ama 1 yılı aşkın bir süredir beklediği için sulanmıştı, atmak zorunda kaldım.. Söyleyebileceğim tek şey hafif bir nemlendirici olduğu..

Bioderma Sebium Hydra, buda deneme boyu hafif formüllü bir nemlendiriciydi, nedense nemlendirici konusunda beğendiklerim, favorilerim olsada kesin bir sonuca varamıyorum :)


Miracle so magic! parfüm, aslında ben orijinal Miracle sevenlerdenim, bu ona göre çok yapay bir kokuya sahipti, uygun fiyata denk gelirsem Miracle alırım ama So Magic olanı değil :)

Givenchy Dahlia Noir, buda güzel bir pudra kokusu, kalıcılığı gayet iyiydi.

Burberry Beat,  bunun büyük boyunuda bitirdim, çay gibi kokuyor :) Benim için fazla çiçeksi :)


MAC Studio Fix Fluid fondöten NW20 rengi, kokusu bir acayip oldu :) 2,5 ya da 3 yıl önce aldım ve yarısına bile gelmedim aslında, çöpü boylamadı çünkü Türkiye'ye Back to MAC programı gelir diye saklıyorum şişesini. Bu arada MAC'den MSF Natural hariç herhangi bir ten ürünü, fondöten, pudra, vs. alacağımı zannetmiyorum çünkü cildimi inanılmaz bozuyor. (yazısı burada)

Ortadaki Bobbi Brown Corrector Light Peach rengi. Bunu bitirdim :) elimde bir Light Peach ve Bisque daha var, hatta yakında bir karşılaştırma yapacağım correctorler ile ilgili. 

Maybelline Color Sensational Cream Gloss #Stellar Berry, maalesef bozuldu.. :( Kokusu aslında vişneli gibiyken geçen hafta sürmek istediğimde plastik gibi koktuğunu farkettim. Çöpe gitti. (yazısı burada)


femfresh intimate hygiene, hijyenik temizleme mendilleri, bu mendiller özellikle seyahat sırasında çok işe yarıyor, şehir dışına çıktığımda mutlaka çantamda bulunduruyorum.

Benri yuvarlak disk pamuklar artık hergün birsürü kullandığım pamuklar bunlar oldu, hem ucuz hem de yumuşak yapıdalar.


Vichy Oligo 25 Levres (yazısı burada)
Favorilerimden ♥
Çatlayan hatta yarılan dudaklarıma bundan başkası iyi gelmiyordu.. Kışa doğru pembesini tekrar almak istiyorum.

Flormar simli oje bozuldu, sulandı, çöpe...


Veee lens kullananlar için :) Bio True lens solüsyonunu daha öncelerinde kullanmıştım, inspired by the biology of your eyes, evet işte bu kısmına katılıyorum, gözlerim bu solüsyon ile daha rahat ediyor, ve her sabah lensimi takmadan önce mutlaka gözlerime birer, ikişer damla Eyestil göz yaşı damlası damlatıyorum. gözlerim bu ikisiyle daha rahat ediyor.

Yalnız lütfen eve gelir gelmez lenslerinizi çıkarıp gözlüklerinizi takın arkadaşlar, lens ile bende daha rahatım, gözlük yüzümde ağırlık gibi ama bütün gün gözlerimiz bilgisayar ekranlarından, spot ışıklarından, makyajdan, vs... binbir türlü şeyden etkileniyor, eve gelir gelmez numaralı lenslerimi çıkarıp, gözlükle, loş ışıkta gözlerimi dinlendirmek bana çok iyi geliyor.

Buda sizlere küçük bir tavsiye idi :)


Bu seferde bitenlerin sonuna geldik :)

♥ Mutlu kalın ♥


4 yorum:

  1. Bende başkalarında bitenler yazısı görünce seviniyorum hırs yapıyorum ama bu sefer rahatım çünkü daha bügün yazısını yazdım hehe :) Anti-blemish tonik ve mac fondoten merak ediyordum anlaşılan günlük olarak tercih edilebilcek bir font . değilmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MAC studio fix fondötenin kapatıcılığı, duruşu çok iyi ama cildinizi ne kadar temizlerseniz temizleyin inanılmaz sivilcelenme yapıyor.. :( Anti-blemish tonik iyiydi bence, ileride tekrar alabilirim yerine başkasını bulamazsam :)

      Sil
  2. artisty nemlendiriciyi merak ediyordum saol canım. makyaj malzemeleride bitmiş tebrikler walla darısı başıma diyerek gelsin yeniler diyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artistry nemlendiriciyi ben beğenmiştim aslında, yazdığım gibi hafif formüllü, cildimde güzel bir etki bırakıyordu, teşekkürler :) evet yeniler gelsin eskileri bitince ♥

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;