Cuma, Mart 01, 2013

Wishlist 1

Merhabalar!

İstek listemi yazıyorum bugün :)

Aslında her an aklıma alacak birşeyler girebiliyor, sadece telefonuma kaydettiklerime sonradan bakabiliyorum :) 

Telefonumda kullandığım ve çoook sevdiğim Shopping List uygulamasınıda bu yazının sonunda paylaşacağım sizlerle.

NARS The Happening Eye&Cheek Palette

Spring 2013 Limited Edition olarak çıktı, Türkiye'ye geldi mi bilmiyorum fakat çok çok beğendim, Orgasm allık ve Laguna bronzer bende olmadığı için bu palet bana çok uygun :) 4 adet farın isimleri ise şöyle; Night Star, Gstaad, Kuala Lumpur, Coconut Grove.


Philips VisaPure Yüz Temizleme Fırçası

Bu üründe yeni çıktı sanırım, Türkiye'de olmadığını düşünüyorum. Bunun yerine Sigma veya Clarisonic Mia da olabilir :)


Maybelline Instans Age Rewind Eraser Dark Circles Concealer

Bu concealer ile ilgili bloglarda ve YouTube'da çok olumlu yorumlar görüyorum.


Burberry Velvet Foundation

201 numarasının testerını kullandım ve çok beğendim, hala elimde birkaç tester daha var, hatta sürdüğüm ilk gün bir arkadaşım "cildin çok güzel, bakımlı görünüyor" dedi :) Yani fondöten olduğu belli değildi ve çok pürüzsüz gösteriyor cildi :) Alırsam (ki alacağım:)) 201 numarasını alacağım.




Ray-Ban Original Wayfarer London serisinden bu dışı kırmızı içi ise Londra'yı hatırlatan simgelerden oluşan güneş gözlüğünü de çook beğendim :) Fiyatını bilemiyorum ki zaten kışlık alışverişimi hala bitiremediğim için (kahrolsun hedonizm(:) henüz yazlıklara geçemedik..
 
Bershka'dan seçtiklerim




Ayağıma kötü şeyler yapmaz umarım :) Malum rugan ama seviyorum rugan ayakkabıları (gerçek rugan olduğunu sanmıyorum zaten:))


Zara


H&M

 

Ve son olarak Andoid işletim sistemli telefonumda kullandığım ve alışveriş, en beğenilenler, alınabilecekler, bakılacaklar, vs... gibi :) birçok listemi tuttuğum uygulama; OI Shopping List Uygulaması için buraya tıklayabilirsiniz. 

İyi haftasonları diliyorum...





3 yorum:

  1. Ürünlerin hepsine bayıldım.Nars palet,Ray-Ban gözlük(bu modelden bende 2 tane olmasına rağmen alabilirim) ve H&M ayakkabıdan istiyorum :D Wish listine ortak çıktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NARS palet gelmeyecek sanırım Türkiye'ye :( gözlüğü bende çok sevdim :) H&M'in ise ayakkabılarına bayılıyorum :)

      Sil
  2. nars palet çok güzelmiş, bir de god created woman mı ne öyle bir seti çıktı, onu da çok beğeniyorum

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;