Pazar, Mart 31, 2013

Urban Decay Naked 2 ile Haftasonu Göz Makyajı


Urban Decay Naked 2 palet ile yaptığım basit bir göz makyajı..

Bu palet hep elimin altında, değişmez favorilerimden biri oldu :)




Önce Nars Primer'ı ile tüm göz kapağına yaydım, 1 dakika kadar kurumasını bekledikten sonra Foxy'yi (en baştaki vanilya rengi) Sigma E70 fırça ile tüm göz kapağıma, kaş kemiğime kadar sürdüm. Bu rengin sürüldüğü pek belli olmuyor ama tüm göz kapağını eşit bir tona getiriyor.


Daha sonra Sigma E60 fırça ile Tease rengini göz kapağıma yaydım ve ardından Sigma E85 eyeliner fırçası ile Busted rengini alt kirpik diplerime eyeliner gibi geçip E30 fırça ile dağıttım. Üst kirpik diplerine ise yine E85 fırça ile siyah renkli olan Blackout farı eyeliner gibi çekmeye çalıştım :-) 

Kirpiklere bol bol YSL no:09 plum rengi rimel :-) 

Kaşlarımı MAC Violet Vow ile doldurdum.



Umarım beğenmişsinizdir :-) 

12 yorum:

  1. çook güzel olmuş, bloguna da bayıldım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) bende seni izliyorum youtube'dan ve blogdan :) çok başarılı buluyorum :)

      Sil
  2. çok beğendim gözleriniz çok hoş görünüyor :) bende bu paleti almayı çok istiyorum. Tam benlik renklere sahip :)

    http://ilyedaa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, palet sephoralarda satılıyordu, umarım hala vardır ;)

      Sil
  3. çok güzel olmuş ve blogun süper. banada beklerim:)http://1makyaj1bakim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş bayıldım. Ayrıca farda en sevdiğim renk tonları bunlar :)
    Hemen takibe alıyorum seni :)

    http://damlakalaycik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bu paleti çok beğendimm ancak benim için çok pahalı. Buna benzer bu renklerin bulunduğu mat bir palet biliyor musunuz. Şu yaptığınız makyajın aynısını yıllardır yapmak istiyorum. Çok mu beceriksizim bilmm ki :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) beceriksiz değilsinizdir tabii :) bende çok uğraşmadan yapiyorum, elimden ne gelirse.. bu paketin benzeri ve uygun fiyatli olarak the balm Nude tude palet var, yine the balm'dan meet matte isimli palet ve the balmin tum diğer paletleri kalite olarak iyiler, fiyat olarak ise indirim zamanı daha uyguna geliyor ama normal fiyatları dahi urban decay'in yarısı kadar..

      Sil
  6. Merhaba, gözlerinde lens var galiba ya da ben öyle umuyorum rengi çook güzel lensse eğer nerden aldın ası nedir söyler misin lütfenn.

    YanıtlaSil
  7. Bu arada blogunu bugün keşfettim çok beğendim :)

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;