Perşembe, Mart 21, 2013

Sally Hansen / Red Zin

Merhabalar!

Sally Hansen Red Zin oje çok güzel kırmızı - bordo arası bir ton, ne çok koyu bordo (onuda severim aslında)  ne de çok belirgin bir kırmızı.

Fotoğraflarda yanlış hatırlamıyorsam 2 kat + 3. bir incecik kat sürdüm, kremsi bir yapısı var, çok dayanıklı bir oje, parlaklığı fena değil, ilk sürdüğünüzde daha parlak ama birkaç saat sonra parlaklığını yitiriyor, ancak ben Sally Hansen Insta-Dri ile hem kalıcılığını hem de parlaklığını arttırıyorum.

Fırçasını zaten Sally Hansen kullananlar bilir, yassı ve kalın fırçalardan.

Bu rengi ben Gratis'den almıştım, Watsons'da da var. Eczanelerden de bulabilirsiniz.

Sürümü sorunsuz, silmesi sorunsuz, kırmızı/bordo tonlarındaki ojeleri sildiğinizde tırnak etlerinize bulaşan o kanlı görüntü :P bu ojede olmuyor.

Bu renk bir ojeyi ben yaz/kış/bahar demeden her zaman sürerim hatta Flormar'da da benzerlerini bulabilirsiniz, birçok markada bulunan bir ton bu ama kalıcılık ve sürerken, silerken uğraştırmaması açısından bittiğinde yine aynısından alabilirim.




2 yorum:

  1. nude ojeden en sevdiğim renk :) çok hoş:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) Evet nude tonlar birde bordolar ve kirmizilar vazgecilmez..

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;