Pazar, Mart 24, 2013

Sally Hansen / Cherry Cherry Bang Bang Oje

Kremsi yapıdaki ojeleri seviyorum. Cherry Cherry Bang Bang de yapısını, sürümünü sevdiğim ojelerden biri.

Tam opak, fuşyamsı mor bir rengi var. Fuşya ve mor tonları sevenler bu ojeyi çok beğeneceklerdir.

Aşağıdaki fotoğraf ojeyi sürdükten 1 gün sonra cekildi. Parlaklığını yitirdiğini görebilirsiniz. 

Kalıcılığı 3-4 gün kadar sürüyor.

3 kat sürünce rengi, duruşu tam oturuyor, gözlemlediğim kadarıyla bazı Sally Hansen ojelerinde durum böyle yani 2 katta kurtarmıyor :)




4 yorum:

  1. rengi çok güzelmiş! uzun zamandır sally hansen ojelere bakmıyordum açıkçası, rimmel london'da buna benzer bir renk vardı neredeyse bitirmiştim onu. bunu da bir bakmalıyım bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı renkten tekrar alacaksan Sally hansena bak derim :) rimmel ojeleride çok beğeniyorum ancak sally hansen daha iyi rimmele göre..

      Sil
  2. Bende bu rengi kullanıyorum gerçekten çok güzel durmuş sizdede :)) ama evet bu salon manicure serisi 3 katta kendi rengini belli ediyor :)
    http://ilyedaa.blogspot.com/

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;