Cuma, Mart 29, 2013

Missha BB Cream Matte

  BB Cream furyasının Asyalı kadınlar, hatta Asyalı ünlüler tarafından dünyaya yayıldığını göz önünde bulundurursak, bu ürünü bir Kore markasından almak akıllıca gibi görünüyor :)

Missha'nın BB krem çeşitleri oldukça fazla, ben matlaştırıcı etkiye sahip olan Matte olanını aldım. 

Ürün 50 ml. Ben elimle sürüyorum yüzüme çünkü fırça ile olmuyor, ürünün çoğu ya fırçada kalıyor ya da fırçayı yüzümde değdirdiğim yerde kalıyor, yani fırça ile homojen olarak dağıtılmaya pek müsait değil. Zaten doğal bir görünüm elde edildiğinden fırçaya gerek kalmıyor.
 


 Ambalajı gayet iyi, yani bir BB cream için tüpte olması yeterli bence. Kullanımı kolay çünkü.


Renk skalası yok, yani tek renge sahip. Ben açık tenliyim ve ilk aldığımda bu bana bile açık gelir, kim alıp kullanacak ki bunu dedim ama yanılmışım, tamam esmerlere uygun olmayabilir ama cildiniz benimkine yakınsa ton olarak, yüzünüze sürdükten 10-15 dk. sonra cildinizle bütünleştiğini görebilirsiniz.

En büyük özelliği kızarıklıkları çok iyi kapatması, burada kastettiğim şey izler ve lekeler değil, cilt rengi bozuklukları. Bir fondöten kadar kapatıcılık beklemeyin ama hem çok doğal bir görünüm ortaya çıkıyor hem de cilt rengini büyük oranda nötrlüyor ve aydınlık bir görünüm sağlıyor.

Ben tüm yüzüme sürdükten sonra eğer yüzümde sivilce izi, vs. varsa bir concealer ile onlarıda kapatıyorum, böylece fondöten sürmeden pürüzsüze yakın, eşit bir görünüm ortaya çıkıyor. 

Kokusu çok hafif, rahatsız edici değil. Yağlı bir cildi yeterince nemlendirebiliyor, gün sonunda yüzümde aşırı parlaklık olmuyor.

SPF20 PA++ koruması var. 

 Bileğimdeki morumsu damarları görebiliyorsunuzdur.


Elimle dağıttığımda ise damarlarım büyük oranda kapandığını görebilirsiniz.
 

Almak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.. 

İyi haftasonları dilerim :)
 


2 yorum:

  1. Şu Missha'dan bir BB krem almadım henüz kendime hayret ediyorum.Güle güle kullan.Benim de aklımda.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) missha çok başarılı bb cream konusunda.

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;