Cumartesi, Mart 30, 2013

Makyaj Çantamda Neler Var?

Uzun zamandır yazmak istediğim bir yazı :)

Öncelikle şunu söylemeliyim ki ben makyajımı evden çıkmadan önce yapmayı tercih ederim, eğer vakitsizlik, geç uyanma, hastalık gibi bir durumum varsa zaten sadece allık ve concealer sürer geçerim :)

Yanımda fondöten ve far taşımıyorum bazen bir göz kalemi olabilir belki, çantamda taşıdığım şeylerin ortak özelliği kolay kullanımlı olmaları :) 

Makyaj çantam kalem kutusu gibi, silindir şeklinde, Stradivarius'tan aldım bu sene, sizde hala alabilirsiniz hatta başka güzel renkleride var buraya tıklayarak bakabilirsiniz.

   
Bu çantaya pek fazla ürün sığmıyor, tam bana göre aslında, zaten çantamın içinde de çok yer kaplamıyor.


Gelelim içindekilere..

The Body Shop allık fırçası, evde Sigma'nın allık fırçasını kullanıyorum, bunuda çantaya attım :) Yanlış anlaşılmasın kötü bir fırça değil, aksine çok yumuşak ve başarılı, zaten bende yanımda uyduruk bir fırça yerine güzel bir fırça olsun istedim :)

Blistex Lip Tone. Renkli dudak balmı, bu benim favorilerimden biri, nemlendirmesi çok iyi değil ancak verdiği renk muhteşem, çok doğal.

MAC Rujlar Kinda Sexy ve Shy Girl.

Bobbi Brown Ruj Wild Rose.

MAC Sheen Supreme Lipglass Jasmine Honey.

Renklerini görmek için buraya tıklayabilirsiniz.

Ruj, lipgloss, vs. gibi şeylerde daha çok bir pembe, bir nude ve bir renksiz gloss gibi şeyler taşımaya çalışıyorum. 

Zaten şu sıralar daha çok dudak balmı tarzı şeyler sürüp, gözlerimi ön plana çıkarıyorum denilebilir :)


MAC Melba Allık (yazısı burada) 

Yine allık tercihimde çok keskin bir tona sahip olmayan Melba'dan yana oldu. Bu allık birçok göz ve dudak makyajı, saç rengi veya kıyafet ile uyum sağlıyor çünkü çok soft bir renk. Seviyorum! :)

Maybelline Rocket Volume Express Maskara. Rimelimi sabah sürmüşsem sürmüşümdür :) Daha sonraları pek aklıma gelmez ama :) Lazım olur diye attım çantaya. Hakkında pek olumlu düşüncelerim yok zaten (çok akıyor, hiç kalıcı değil) 

YSL rimellerim dururken başkasını beğenmeyebilirim :)

Clinique Airbrush Concealer, bendeki 04 nolu rengi sanırım, bunu bir alışverişimde hediye olarak vermişlerdi, travel size, kapatıcılığı iyi, aydınlatıyorda. Bitince tam boyunu alabilirim, alttan çevirmeli ve ucunda fırçası var.

Birde resimde gördüğünüz gibi tel tokam, lastik tokam ve klipsli tokam.


İşte bu kadar :)

Makyaj çantamda daha fazla şey taşıyamazdım heralde, zaten bundan başka birde yara bandı, el temizleyici, vs. gibi ıvır zıvır taşıdığım bir küçük çantam daha var.. Bana bu kadarı yetiyor :)

Bugün İstanbul'da baharın geldiğini (gelir umarım!) hissettiren bir hava vardı ve benim en sevdiğim bahar şarkılarından biri aşağıda :)


Sıradaki yazılar Mart ayı favorilerim ve bitenler/çöpe gidenler olacak.

Hoşçakalın :)

4 yorum:

sizde yorum yapabilirsiniz;