Cumartesi, Mart 09, 2013

Essie Apricot Cuticle Oil ve The Body Shop Almond El Kremi

Tırnaklarımı törpüleyip, biçimsiz uzayanları tırnak makası ile düzeltmek ve oje sürmeden önce tırnak etlerimi geri itmek haricinde pek fazla manikür/pedikür bilgim yoktur :)

Et makası kullanmıyorum mesela, sertleşen etleri kestikçe daha çok sertleşiyorlar. 

Bir süredir Essie Apricot Cuticle Oil'i kullanıyorum, yoğun nemlendirme özelliği ile bilinen kayısı yağı içeriyor ve kokusu çok hafif bir kayısı aroması hatta çok yakından koklamazsanız bu kokuyu bile almazsınız, bu yönüyle günde birkaç kez sürülse bile rahatsız etmemesi olumlu bir özellik.

 
Günde 2  kez sürülmesi tavsiye ediliyor ancak ben genellikle akşamları yatmadan önce 1 kere sürebiliyorum, aslında okulda, işyerinde de sürülebilir, çünkü bu ürünü bir oje gibi düşünmeyin, kokusu sıfıra yakın olan, hafif, ince yapılı bir yağ diyebiliriz, ben tırnaklarımın üzerine hafifçe, tırnak etlerime ise bolca sürüyorum ve o şekilde bir 5 dakika kadar bekletiyorum, iyice emildikten sonra kalan yağıda masaj yapar gibi iyice yediriyorum, çünkü yağın tamamen emilmesini beklersem saatler geçebilir :) önemli olan sertleşmiş etlere günde 1 veya 2 kez nüfuz etmesi :)
 

 Burada tınaklarıma ve kenarlarındaki etlere sürülmüş halini görebilirsiniz, bu fotoğrafı çektiğimde yaklaşık 5 saat öncesiydi ve şuanda tırnak etlerim çok daha iyi görünüyor.
  
 
Ürünün performansı hergün veya düzenli kullanımına bağlı diyebiliriz, örneğin 10 gün boyunca kullanmayı bırakırsam tırnaklarım eski haline dönecektir, bu yüzden kökten bir çözüm beklemeyin ancak gece yatmadan sürdüğünüzde sabah kalkınca tırnaklarınızı daha çok seveceğinizi rahatlıkla söyleyebilirim :)


Fırçası normal bildiğimiz bir oje fırçası gibi.
 

Tırnak etlerim ile böyle başa çıkarken, ellerim içinde günde iki kez falan el kremi sürmeye gayret ediyorum (sabah ve akşam). Buna rağmen bu hafta içi hava yağışsız ve kuru olduğu için sanırım elimin üstü kıpkırmızıydı ve çatlayıp, kanayacak gibi oldu. El kremi sürmeyi unuttuğumu hatırladım o anda. Ellerim genelde soğuktan kurur, yazın mesela el kremi sürmem pek {yağlı cildin avantajlarıda var işte:) }

Yakın zamanda aldığım The Body Shop bademli el ve tırnak kremini çok sevdim, aslında kenevirli olanını alacaktım ancak bademlinin kokusunuda çok beğendim.

Elimde hafif parlak bir görüntü bırakıyor ama bu vıcık vıcık bir his değil, yapısı krem ile losyon arasında, çok katı değil, çok akışkanda değil.

Gerçekten bir kez sürdükten sonra ellerimi uzun süre koruyor.

Hatta bu hafta içi The Body Shop'da 3 al 2 öde vardı bu seride, bugün hala var mıdır bilemiyorum.


  
 Essie ojeleri ve bakım ürünlerini Sephora'larda bulabilirsiniz.

Fiyatı 32,50 TL civarı olabilir.

The Body Shop el kreminin fiyatını hatırlamıyorum ne yazıkki :(

İyi pazarlar diliyorum şimdiden herkese :)  
  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sizde yorum yapabilirsiniz;