Cumartesi, Mart 23, 2013

Clinique Anti-Blemish Fondöten

Eger yüzünüzde var olan sivilceler yetmiyormuş gibi onları kapatmak için sürdüğünüz fondötenler ve pudralar da sivilcelenme yapıyorsa bu fondöten tam size göre olabilir.

Ya da cildinizde yağlanma oluyorsa, eskiden kalma sivilce lekeleriniz varsa bu ürüne bir şans verebilirsiniz.

Cildinizde kuruluk yaşıyorsanız hiç yaklaşmayın derim. Hatta ciddi bir akne tedavisi görüyorsanız pek tavsiye etmiyorum çünkü ciltteki yağlanmayı azaltıyor buda cildinizin daha çok gerilmesine sebep olabilir.


Yanlış bilmiyorsam salisilik asit içeriyor, şişesi plastik, pompalı değil, pompalı olsaydı daha çok sevebilirdim. :) 30 ml.


Bendeki rengi 02 fresh ivory, bir açık tonunu almamakla hata etmişim, iki ton arasında kalmıştım, sanırım yaz bitiminde aldığım için o zamanlar biraz bronz tenliydim :)


Arkasında yazanlar şöyle;


Neden koyu almışım dediğimi aşağıdaki fotoğraflara bakarak anlayabilirsiniz.  :)


Kapatıcılığı orta ve bana oldukça yeterli geliyor.

Mat bir duruşu var, üzerine herhangi bir pudra geçişine gerek kalmıyor hatta geçerseniz fazla kalın durabilir.

Tonu bana koyu gelse bile kesinlikle çok doğal duruyor.

Şuraya tıklayarak satın alabilirsiniz.




8 yorum:

  1. Bende clinique even better kullanıcısıyım çok da severim :) bu da benim blogum http://ilyedaa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Elimdeki fondötenler bitince almayı düşündüğüm ürünlerden birisi de bu. Çok yoğun sivilce sorunum yok. Sivilce izlerinin geçmesine yardımcı oluyor gibisinden bir şeyler okumuştum, sizce doğru mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem sivilcelerin hem de izlerinin gecmesine yardımcı oluyor ancak cok buyuk bir gelişme beklememek lazım ama etkiside 0 degil yinede :)

      Sil
  3. Benim cildimde yanak bolgesi kuru sanirim bende pullanma yapar yoksa denemek isterdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuru bölgeleri daha cok kurutabilir :(

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;