Salı, Mart 05, 2013

China Glaze / First Mate

Merhaba :)

Kış aylarında elim daha çok koyu renk ojelere gidiyor, lacivert, siyah ve bordo renkler genelde favorilerim.

China Glaze First Mate de bu kış en çok tercih ettiğim ojelerimden biri oldu. Genel olarak China Glaze marka ojeler daha kalıcı, kremsi ve (her renginde olmasada bendekiler öyle) parlak bir yapıya sahipler.

First Mate için Navy Blue, Royal Blue diyebilirim :) Ne çok açık ne de çok koyu bir lacivert, hatta resimlerde de benim en sevdiğim kadife pantolonum ile bire bir uyum sağlamış :)

Ojenin fırçası normal bir fırça, geniş değil ancak sürerken geniş fırçalarda olduğu kadar rahatım, ilk katta yarı opak, ikinci katta ise tam opak. 3. kata ihtiyaç duymazsınız o kadar başarılı bir oje. Kremsi bir bitirişi var. Traffic Jam ile burada bahsetmiştim benzer yapıya/bitirişe/parlaklığa sahipler.

Fotoğrafların kalitesi pek iyi değil, cep telefonumla çekmiştim ancak flaşsız çekimler, gün ışığında olduğu için renk tam çıkmış denilebilir. :)

Ben Limango'dan 14.99 TL'ye almıştım, siz eğer almak isterseniz buradan alabilirsiniz.

Ara sıra Limango'da da satılıyor China Glaze ojeler. Denk geldiğimde tekrar almak istiyorum :)




2 yorum:

  1. Ojenin rengi çok güzelmiş.Bu yıl mavi ojelerimin sayısında patlama yaşandı.Çok seviyorum bu rengi.

    http://makyajkelebegi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bende çok beğeniyorum :)

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;