Pazar, Mart 17, 2013

Burberry Beauty / Light Glow Cameo Allık


Kısa bir süre öncesine kadar allık konusunda tutucu davranırdım. Drugstorelardan almayacaksam eğer tek adresim MAC olurdu.

Ancak parfümlerini ve kıyafetlerini çook beğendiğim Burberry makyaj ürünleri ile bu sabit fikrimi yenmeyi başardı. :)

Burberry Cameo {02} allığı seçmemin nedeni yanakta belirgin, simsiz/ışıltısız/sedefsiz bir koyu gül kurusu {dirty rose} rengine sahip olması.

Zira bu allığı almadan önce şeftali, açık gül kurusu, uçuk pembe tonlarında allıklarım zaten vardı. Hem Burberry makyaj ürünlerinin methine dayanamadım hem de bende olmayan bir renk olsun istedim. 

Ambalajı şöyle;

Bildiğim kadarıyla tüm Burberry allıkları ve farları, vs. {compact olan ürünler} bu şekilde kadife bir kese içinde sunuluyor.

Bu ambalaj şeklini Dior ve Clarins de yapıyor, kesinlikle artı bir özellik.
  

 Kurşuni/gri bir kutusu var, çok ama çok kaliteli {klas:)} bir duruşu var elime aldığımda işte kalite dedim :)


 
Kutusu mıknatıslı, açmak zor değil, mıknatıs olayını sevdim bu arada :)
 

İçinde fırçası var ve hiçde sıradan bir fırça değil bence, kalitesi gayet iyi. Çantaya atıp çıkılabilir ama tam burada şunu söylemeliyim, gün içerisinde tazeleme ihtiyacı çok hissetmezsiniz, benim yağlı cildimde 6-8 saate kadar canlı görünümünü korudu.

Büyük bir aynasının olması da bir diğer artı özellik.

Aşağıdaki fotoğraf pencere kenarında çekildi, doğal ışıkta.

Yapısı yumuşacık, nasıl desem, ipek gibi.

Bu renginden sıkılmazsınız ve çok uçuk bir pembe veya çok canlı şeftali olmadığından bence çalışan kadınlar için çok uygun bir tona sahip. 
 

Elimin üzerinde göstermeye çalıştım :) Yanağımda göstermek isterdim ama iyi birşey yakalayamadım.. Ancak renk iyi çıkmış.

Renk vermeside çok iyi
 

Kötü yanları yok mu? Var aslında, mesela fiyatı.

95 TL. 

Ve sadece Boyner e-ticaret sitesinde ve İstinye Park Boyner'de satılıyor. {En son bu iki yeri biliyorum, başka yerlerde de satılmaya başlandıysa haberim yok :)}

Eğer fiyatını göze alırsanız bence mutlaka bakın, deneyin, bir tane edinin :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sizde yorum yapabilirsiniz;