Çarşamba, Mart 27, 2013

Benefit Hervana Allık

Hervana allığı aldığım günü ve Sephora indirimini size şurada yazmıştım :)

Aldığım günden beri Burberry Cameo ile Hervana'yı dönüşümlü olarak kullanıyorum, hafif ve yumuşak yapıları ikisininde ortak özellikleri diyebilirim.


Hervana 4 ayrı renkten oluşuyor ancak bu 4 rengi fırça ile karıştırarak sürdüğünüzde pembe ağırlıklı, hafif şeftalimsi bir renk ortaya çıkıyor. 



Kutusu sert kartondan yapılmış, küp şeklinde, ağzı dar olduğu için hem kendi fırçasını hem de başka allık fırçalarını istediğiniz gibi allığın üstüne bandıramıyorsunuz :) (kelimeye bak!) Ama yinede bu ambalajı sevdim ben, fırçasınıda içinde taşıyor ve pigmentasyonu çok düşük olsa bile albenisi var işte :)

Pigmentasyon demişken, ben bu allığı açık tenlilere öneriyorum, koyu tenli iseniz biraz fazla fazla sürmeniz gerekir ki rengi ortaya çıksın.

Buna rağmen kalıcılığı bence yerinde. Birkaç saat içinde yok olmuyor. Hatta sabahtan akşama kadar kalıyor.

Hafif makyaj yapayım, doğal dursun, yüzüm allıktan domates gibi görünmesin derseniz bu allığa bakabilirsiniz.



Bunlarda elimin üstündeki duruşu..



6 yorum:

  1. Merhaba sizi yeni keşfettim :) Bu allığın kullanıcısıyım ve bayılıyorum gerçekten çok seviyorum verdiği o pembemsi renk,dogallık inanılnaz güzel ve biliyormusunuz allık surduğum yerdeki sivilceleri geçirdi kokusu ise muhteşeeem :)) Sanırım bende bunun yazısını yazsam iyi olcak söyleyecek çolk şeyım var. ama ne yazıkkı benefit bunun üretimini durdurmuş :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa durdurmuş mu üretimini? Neyseki almışız :) Bende cok begeniyorum rengini, dogallığını :)

      Sil
  2. Oyyyyy tam bir must have beybisi bu ! <3

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;