Cumartesi, Ocak 12, 2013

Yeniler {Yves Rocher ve LUSH}


Son zamanlarda pek makyaj ürünü almadığım {ihtiyaç yok da ondan :)} için cilt ve vücut bakımına dadandım diyebiliriz :)

Yves Rocher'da %50'ye varan indirim vardı fakat çoğu ürün %20-30'larda indirime girmişti, %50'lik indirim pek gözüme çarpmadı.

Lush'a ise tamamen spontane bir şekilde girdim ve bunları alıp çıktım :)

Bu arada Lush'ın satış görevlileri (Cevahir Mağazası) çok sabırlı, bilgili ve içten, nazik davranıyorlar. Bunu yazmasam olmazdı, keşke her mağaza görevlilerini böyle seçse..

Aldıklarımın tamamı şöyle;

Üsttekiler Yves Rocher çift fazlı olan göz makyajı temizleyicisi, yanındaki Pure System tonik (yağlı ciltler için), Eclat Radiance parlatıcı saç güzellik iksiri ve Africa kakao çekirdeği aromalı duş kremi.

Alttakiler ise Lush Honey I Washed the Kids ballı sabun (100 gr), ortadaki sample kabında Happy Hippy duş jeli sampleı verdiler, sarı Lush kağıdının üzerindeki ise en çok merak ederek aldığım Sandy Santa Sugar Scrub.

 
Yves Rocher ürünlerinin hepsinden memnun kaldım, göz makyajı temizleyicisi yağlı ama hafif, gözlerimi yakmadı. Rimeli tamamen çıkarıyor.

Tonik aslında losyon gibi ama cildi kurutuyor, benim gibi yağlanma sorunu olanlar için güzel.

Saç parlatıcı iksir evet gerçekten saçlarımı parlattı :)

Duş kremi çok güzel temizliyor ve yapısı çok doğal duruyor ama bunu sevdim, ben pek duş jeli falan sevmem plastik gibi geliyorlar bana, ne kadar yıkansamda durulanmıyorum sanki :)

İleride yazacağım hepsini, ayrı ayrı :)


Lush'ları henüz kullanmadım ama sabunu ikiye kesip yarısını yüzüm için, yarısını banyoda vücut için kullanmayı planlıyorum, Noel Babalı :) Scrub ise toz şeker gibi, iri taneli, ben mağazada bunu alırken rafta son kalmıştı, devamı var mı bilmiyorum çünkü yılbaşına özel bir üründü. Duş jelimi lifime döktükten sonra üzerine biraz bundan kırıp öyle kullanabilirim veya direkt life döküp peeling de yapılabilir..

Sample verilen duş jeli greyfurt kokulu, çok beğendim.


Ürünlerin fiyatlarıyazmayı hep unuturum ama bu sefer yazacağım :)

Lush Sandy Santa Sugar Scrub 11 TL
Lush Honey I Washed the Kids sabun 100 gr 15 TL
Yves Rocher Duş Kremi 6,93 TL (%30 indirimli)
Yves Rocher Göz Makyajı Temizleyici 17,43 TL (%30 indirimli)
Yves Rocher Akneli ve Yağlı Ciltler için Tonik 17,18 TL (%24 indirimli)
Yves Rocher Eclat Radiance Saç Parlatıcı İksir 9,45 TL (%50 indirimli)

İyi haftasonları dilerim.. 

4 yorum:

  1. Selam, yves rocher'in parlatici iksirini cok merak ediyorum. Parlaklik vermesinden baska bir yarari var mi?

    www.aylininkozmetikgunlugu.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Aylin Hanım, parlaklık vermesinden başka bir özelliği yok, içinde sirke var parlaklık da buradan geliyor :)

      Sil
  2. Toniği merak ediyordum ben de yorumunu bekliyoruum :) ( cilt )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tonik biraz fazla kurutuyor gibi ama güzel arındırıyor ve aydınlatıyor :)

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;