Pazartesi, Ocak 14, 2013

Sephora İndirimi


Merhabalar :)

Benefit Hervana Allığı uzun zamandır istiyordum fakat fiyatını biraz pahalı bulduğum için hep erteliyordum.

Sephora indirimi ile (%30) daha fazla düşünmemeliyim dedim ve Hervana'ya kavuştum :)

Sephora Cımbızı da tamamen meraktan aldım, çünkü normalde kullandığım cımbızlara göre büyük görünüyordu, büyük cımbız daha iyi olabilir dedim ve haklı çıktım bu cımbız tuttuğunu koparıyor :) 

Evdeki cımbızım bana artık yetersiz gelmeye başlamıştı zaten..

Çok fazla birşey bakamadım, en çok indirim Too Faced, Benefit ve Sephora ürünlerinde vardı, pek birşeye de ihtiyacımda olmadığından fazla uzatmadan :) bunları alıp çıktım :)

 

Allığı kullandıktan sonra ayrıca yazacağım, şimdilik fırçasıyla birazcık kullandım sadece :)


Birde OPI ojelerde indirimdeymiş ama benim gittiğim mağazada sadece 1 rengi kalmıştı, onuda beğenmediğim için almadım, eğer bulabilseydim birkaç tane OPI oje vardı aklımda ama kısmet değilmiş :(

Fiyatları
 
Sephora Cımbız 10 TL

Benefit Hervana Allık 69,30 TL (Normal fiyatı 83,90 TL'ydi.)

4 yorum:

  1. Ayy herkes almis bu Hervana'yii bende cok istiyoruum :( Cok guzel bir alisveris olmus camim gule gule kullan hepsini.

    YanıtlaSil
  2. Ah allığa bayıldım güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Bu allığı bende çok beğeniyorum ve merak ediyorum herkes gibi.. Güle güle kullan canım :) bu arada bloğunu henüz keşfettim ve hemen takibe aldım.

    Seni de benim bloğuma beklerim; melody-desire.blogspot.com

    YanıtlaSil

sizde yorum yapabilirsiniz;