Pazar, Ocak 13, 2013

La Roche Posay Effaclar Duo

Cildim yağlı ve akneye meyillidir.
 
Son zamanlarda cildimle pek iyi anlaşıyoruz çünkü yazdan beri, özellikle çenemde ve çenemden kulaklarıma doğru olan bölgede çıkan büyük, ağrılı sivilceler çıkmamaya başladı.
 
Bu über, süper :) ilerlemenin sebebi ne olabilir diye düşündüm ve Son 1 aydır La Roche Posay Effaclar Duo kullanmaya başladığımı hatırladım!
 
La Roche Posay'in Effaclar K ve Effaclar temizleme jelini seneler önce kullanmış fakat pek sonuç alamamıştım ancak Effaclar Duo yeni çıktı ve okuduğum birkaç olumlu yorumla birlikte bir şans vermek istedim.

Web sitesinde ürün açıklaması şöyle;

Effaclar Duo
Aknelere karşı pürüzsüzleştirici ve gözenek açıcı bakım kremi.
Belirgin cilt bozukluklarının görünümünü azaltmaya yardımcı olur, tıkalı gözenekleri açar.

Cilt Tipi /Problemi: Akneli cilt, tıkanmış gözenekler. {İşte bu benim cilt tipim!}

Faydalar: Gözenekler açılır. Akne görünümü hafifler. Cilt daha pürüzsüz ve berrak görünür. {Evet, aknelerim çıkmamaya başladı, cildimde aydınlanma ve pürüzsüzlük sağladı. Ayrıca gün içinde fazla yağlanmayıda engelliyor.}

Kullanım: Tüm cilde sabah ve/veya akşam uygulayın. {En başlarda günde 1 kez kullanırken, başarısını görünce sabah akşam kullanmaya başladım.}

Ürün tüpte 40 ml olarak satılıyor ve fiyatı 49,90 TL civari birşey, ancak online eczanelerden daha ucuz fiyata ya da 2.si %50 indirimli gibi paket olarak alabilirsiniz.




Tüpte, ağzının ince uçlu olması kullanım kontrolü ve kolaylığı sağlıyor. 
Önem verenler için söyleyeyim, paraben içermiyor.
  

Beyazımsı şeffaf yapıda, çok kolay emiliyor, yapış yapış değil, kokusu hafif, rahatsız edici değil, ve makyaj altı olarak kullanılabiliyor.
 

Bu ürünü benim gibi akne sorunu yaşayanlara tavsiye ederim ancak her ürün her cilt tipinde benzer etkiyi göstermeyebilir, yorumlar yalnızca kendi cildimdeki sonuçlara dayalıdır. :)

İyi bir hafta geçirmenizi diliyorum..

  

7 yorum:

  1. Ben de bayılıyorum!
    Ekim ayının sonunda beri kullanıyorum çok iyi geldi sivilcelerime!
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende cok seviyorum :) yakında 2.yi alacagım :)

      Sil
  2. merhaba bişeyi merak ettim acaba gözeneklerin küçülmesindede yardımcı oluyomu burun çevremdeki geniş gözenekler beni çok rahatsız ediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ürün gözenekler için özel bir ürün değil fakat gözeneklerin küçülmesine biraz yardımı oluyor, benimde burun çevremdeki gözenekler geniş ve bende rahatsız oluyorum :) Cilde aydınlık bir görünüm veriyor, gözeneklerin temizlenebilmesi için size yüz temizleme jellerini yumuşak kıllı yüz fırçaları ile kullanmanızı önerebilirim, haftada 1-2 kere maske yapın ve siyah nokta temizleme bantlarından kullanın, Bioderma Pore Refiner da gözeneklere iyi geliyor ama bunların hepsi bir arada da kullanılsada yinede gözeneklere kökten çözüm olmuyor maalesef. Fakat yinede aynaya baktığımızda birazda olsa daha temiz, berrak bir görüntü görünce buda bir nebze yeterli oluyor :)

      Sil
    2. cevabınız için çok teşekkürler:)

      Sil
  3. merhaba! benim sivilcelerim büyük, ağrılı ve iltihaplı. ama her yere yaygın değil. kaş ortası ve çene kenarlarında var. sizce bunu mu yoksa a.i yi mi almalıyım bilemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, buyuk, iltihaplı sivilceler için a.i. olur mu bilemiyorum ama bir cilt doktoruna başvurun bence, örnegin bir hormon testi yaptırabilirsiniz, bu kremler sizin için yetersiz kalabilir..

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;