Pazar, Ocak 27, 2013

Clinique Super City Block SPF 40 Oil Free Daily Face Protector

Merhabalar!

Cildim yağlı ve akneye meyilli olduğundan mıdır nedir, güneş koruma ürünleri, -belkide içerdikleri yağlar- ve çoğu zaman SPF'li herhangi bir ürün, krem bende kolaylıkla sivilcelenmeye sebep olabiliyor.

Bu yüzden cildimi her zaman istediğim gibi güneşten koruyamıyorum.

Bugüne kadar şurada bahsettiğim Elizabeth Arden kremim ve bugünlerde kullandığım Clinique Super City Block SPF 40 bu sorunu yaratmadılar.




Yağsız bir yapısı var ancak yinede yüzünüze fazla sürecek olursanız biraz parlak bir görüntü olabiliyor, bu yüzden ben yeterli miktarda sürüyorum, genellikle bir fındık tanesi kadar yeterli oluyor.

Nemlendirme özelliği evet var fakat benim cilt tipime göre yeterli olabilir ancak kuru ciltleri bilemiyorum, tek başına yetersiz geleceğini düşünüyorum.


Hafif renkli gibi, bu yönüyle öncelikle bir renkli nemlendirici gibi görülebilir ama değil, yüzümdeki, özellikle burun kenarlarındaki kızarıklıkları kapatmadı. Bunun yanında gözeneklerime biraz iyi geldi, sanki biraz daha küçük gösteriyor gözenekleri.

Aynısının birde SPF 25 olanı var ancak ben SPF 40 olanı tercih ediyorum.

Clinique'in SPF 50 korumalı güneş kremide var bende (sarı ambalajlı olan) fakat onu henüz açmadım, yazın plajda, denizde kullanmayı düşünüyorum.

Ben ELCA Company Store'dan 39 TL'ye aldım, normalde örneğin Sevil Parfümeri'de fiyatı 75 TL.

Bitince tekrar alabileceğim bir güneş kremi.

İstanbul'da dışarıda kar atıştırırken güneş kremi yazmak nasıl oldu bilemiyorum ama hemen hergün kullandığım bir ürün ve çok memnun kaldım, kesinlikle tavsiye ederim :)

Mutlu bir hafta geçirmenizi diliyorum!

4 yorum:

  1. Bir ara sürekli kullanıyordum ama sonra değiştirdim,kıvamı çok yoğun gelmeye başladı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kıvamı öyle çok ince değil :) insan bazen başka ürünlere yönelip daha iyisini bulmak istiyo :)

      Sil
  2. Bu üründen düzenli kullanmaya çalışıyorum,çok seviyorum ,çok başarılı özellikle yaz harici her zaman kullanılmalı,yazın sarı ambalajlı güneş koruyuculara geçmeyi tavsiye ediyorum Clinique uzmanları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarı ambalajlı olanda var ama henüz açmadım :) Clinique ürünlerini seviyorum :)

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;