Pazartesi, Ocak 14, 2013

Blefaroshampoo

Merhabalar :)

Bugün kozmetik dışı olan ve zorunlu olmadıkça kullanılmayacak olan bir üründen bahsetmek istiyorum, sevgili @ece@ bu ürünle ilgili bir yazı hazırlamamı istemişti.

Blefaroshampoo ile geçtiğimiz yıl, hafif göz yanmaları ile göz doktoruma gittikte sonra tanıştım. Gözlerim mikrop kapmıştı ve kirpik diplerimde yağlanma oluşmuştu. Blefaroshampoo'yu da tedaviye ek olarak gözlerimin hijyenini sağlaması için reçeteme yazmıştı.

Gözlerim normale dönene kadar hergün kullandım, artık yalnızca gözlerimi ve kirpik diplerimi makyajdan iyi arındıramadığımı düşündüğüm zamanlarda kullanıyorum, örneğin kirpik dibine çok yakın kalem çektiysem bu göz şampuanı kirpik dibimi çok güzel temizliyor.

Pamuğa dökerek, gözüme fazla bastırmadan yavaşça siliyorum ve ardından duruluyorum.

Yalnızca eczanelerde satılıyor, fiyatı en son 17TL idi. 

Bu göz şampuanı benim gözlerime iyi geliyor, ferahlatıyor ve hiçbir şikayetim olmadı fakat siz kullanmadan önce göz doktorunuza veya eczacınıza danışın derim. :)



4 yorum:

  1. ben bunu göz makyajı temizleyicisi olarak kullandım bir süre. çok iyiydi ama şişe küçük, hemen bitiyor, o yüzden fiyat fazla geliyor bir süre sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şişe çok küçük ve fiyatı 17 TL, hemen bitiyor..

      Sil
  2. Merhaba,
    ben de bu ürünü yeni kullanmaya başladım ve çok memnunum sanırım uzunca bir süre daha kullanacağım,

    Takipçiniz oldum bende,
    Benim bloğuma da uğramak isterseniz çok memnun olurum

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şebnem Hanım, bende ara sıra kullanıyorum, gözlerimi çok rahatlatıyor..

      Blogunuzu hemen ziyaret ediyorum :)

      Sil

sizde yorum yapabilirsiniz;